Felnéztem rá:
-Roxy, ami az utóbb történt....- de nem hagytam befejezni.
-Felejtsük el, tudom- kivettem keze alól az enyémet, megfogtam a chipssel teli tálat és elindultam az ajtó fel. Félig kinyitottam, majd visszanéztem- Jó éjt Harry!- majd bementem a szobámba. Ott átvettem a pizsamámat és leültem az ágyamra. Elővettem a laptopom és gondoltam hallgatok egy kis zenét és felmegyek a facere, hogy megnézzem ki mit csinált eddig. Nem is kellett sokat várnom rámírt az egyik osztálytársam, Áron.
Áron: Na mien a nyár?
Roxy: Fura, de sztem lesz furább is. Tied?
Áron: Türhető, hamarosan jön a Blanka. Szó onnantól jó lesz. (Blanka úgyszint az osztálytársam, 5.-ben ő VOLT a legjobb barátnőm. De sajnos csalódtam benne :'-( )
Roxy: Hát akk nem is zavarlak. Érezzétek jól magatokat. Bye
Áron: Hali
Eléggé későre járt így leraktam a laptopom és lefeküdtem és aludtam.
~~~~
Reggel arra ébredtem fel, hogy valaki engem néz az ajtóból. Gondoltam csak odaképzelem és visszaraktam a párnára a fejem. -Végre, hogy felkeltél. Már azt hittem, hogy meghaltál- poénkodott Beni.
-Mér vagy fenn ilyen korán?- kérdeztem rekedtes hangon.
-Korán, fél 9 van. És beszélni jöttem, uncsizok egyedül.- ez megkattant.
-Normális vagy? Kellett neked felkelned. Adj 5 percet és megyek.- csak kacsintott egyet és kiment a szobából. Felvettem az aznapra kikészített ruhám, egy szoknya és egy pántos felső. Semmi extra. Kimentem ahol az a kanapénak nevezhető valami volt. Láttam, hogy Beninél kaja van. Leültem melléje és elvettem egy kis falatkát a tányérjáról.
-Héj! Ez az én kajám, ha éhes vagy, akkor csinálj magadnak.
-Tőlem, de akkor megint egyedül leszel.
-Hülyültem, egyél ebből-mosolygot rám.
-Persze, persze- mondtam neki és újra leültem mellé. Nem telt el 5 perc sem, lépteket hallottunk a folyosó felöl. Liam és Harry lépet ki. Liam hatalmas mosollyal lépet ki, viszont Harry búskomor léptekkel követte őt.
-Reggel!- köszönt Liam és levágodott mellém. Harry is mormogott valamit az orra alá, majd felment oda hol tegnap este voltunk. Éppen még egy falatkát akart elvenni a tátálról, mikor láttam, hogy Beni éppen az utolsó falatot kapja be.
-Bocs, hozzak még?- kérdezte.
-Nem. Köszi.
-Oké- felállt és elment a konyhába. Liam rám nézett, majd közel hajolt és a fülembe súgta:
-Mi történt Harryvel? Megkértelek, hogy próbálj kedves lenni hozzá- legszívesebben pofon vágtam volna, hogy először tudja meg hogy mi is történt, de nem tettem mert tudtam, hogy azzal én is visszakapnám a pofont 1000× erősebb.
-Nem csináltam semmit. Akinek itt meg kellene sértődnie az én vagyok.
-Meg kellett volna hallgatnod amit mondani akart.
-Mégis minek. Am te mindent tudsz?
-Igen. De mindenki tud mindent.- éppen Lia lépet ki a folyosóról.
-Jó reggelt!- köszönt majd elém lépett- Beszélhetnénk csajszi?- akármilyen fájdalmasat is mond mindig elviselem és nem is szokott fájni, ha az ő szájából a dolgot. De ettől a mondatától mindig megrémülök. Csak aprót bólintottam és behúzott a szobájába. Meg kell jegyezni az övé sokkal másabb volt, mint az enyém. Leültünk az ágyára. Rám nézett:
-Elárulod mi törtönt tegnap?- kérdezte.
-Minek kérded ha tudod.- a kezemet páztáztam.
-Itt nagy a baj. Ismerlek annyira, hogy tudom mikor hogyan érzel. Szóval elárulod hogy mi is van közted és Harry közt?- na de jó. Már csak az kellett, hogy Lia is ezzel jöjjön.
-Nem hagyhatnánk. Én nyaralni jöttem és nem pasit felszedni, szóval mit szólnál hozzá ha ma napoznánk?- kérdeztem remélve, hogy el tudom terelni a témát.
-Oké akkor ma napozunk, de nem úszod meg, hogy elmond mi is van köztetek.- ezen csak elmosolyodtam és hátra dőltem az ágyán.Ha tetszett csillagozz. Köszike előre is.
Love❤
ESTÁS LEYENDO
Barátság a tenger közepén
RomanceRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...