14. Party

223 18 0
                                    

>Lia szemszöge<
Hazz elmesélte, hogy mi történt Miával és Liammal. Nem nagyon bánom, hogy szétmentek, de azért amikor találkoztam Livel nem mutattam ki örömömet.
~~~~
-Roxana Costa! Döntsd már el mit akarsz felvenni!- szólt rám kicsit hangosabban Lia, mikor már 20 perce álltam a szekrényem előtt.- Komolyan mondom miattad fognak itt hagyni a fiúk, mert még mindig ugyan úgy vagy mit egy órával ezelőtt.
-Lia nyugi van még egy óránk az indulásig- próbáltam minnél nyugtatobban mondani ezt a mondatot.-Egy óra alatt elkészülök. Amúgy sem értem miért készültél el ilyen korán.- mondtam neki miközben mutató ujjammal végig mutattam rajta, mert már egy koktélruhában állt iszonyatosan jó sminkben.
-Ha tudni szeretnéd miattad, hogy meg tudjalak csinálni- megvontam a vállam. Hiába ellenkeznék nem hagyna békén míg bele nem megyek, szóval muszály. Kiválasztottam egy fehér, felül csipkés ruhát, majd Lia kisiminkelt és kiegyenesítette a hajam, mert szerinte így jobban áll.
Kiléptünk a folyosóról. A fiuk kint voltak már. Liam leszállt a hajóról és segített Liának is, mert a ruhájától nem tudott nagyokat lépkedni így le kellett emelni a hajóról. Én nekem nem volt szükségem segítségre, de Harry úgy gondolta, hogy jobb lesz nekem úgy ha felvesz. Úgy vitt le a hajóról mint egy menyasszonyt szokták vinni. Mikor kivitt a szárazföldre lerakott engem én pedig csak egy pici csókkal köszöntem meg kedvességét. De ez neki nem volt elég, megfogta a derekamat közelebb húzott és szenvedélyesen megcsókolt.
-Srácok, döntsétek el, hogy maradtok vagy jöttök- szólalt meg Liam.
-Jövünk- mondta Hazz, majd egy puszit nyomott a számra, megragadta a karom és húzott maga után a többiekhez.
-És hova megyünk?- kérdezte Lia igazottan mikor beértük őket.
-Egy bárba- válaszolta Harry.- Közel van, szóval ha valaki berug azt könnyen hazacipeljük.- csak megráztam a fejem. Mindenki nevetett.
-Ha valaki berug azt én rugom meg majd másnaposan. Jobban teszitek ha józanok maradtok- mondtam poénból és közben a mutató ujjam lóbáltam a levegőben. Mindenki jót nevetett a viccen.
A bár nem is volt messze a hajótól, pont ahogyan Harry mondta. A parton volt. Bent már bömbölt a zene. Beléptünk a bárba. Harry meg jobban magához húzott, hogy el ne vesszek. A pulthoz mentünk. Mindenki kért magának valamit csak én nem.
-Miért nem iszol semmit?- kérdezte Harry a fülembe búgva.
-Sosem szerettem az alkoholt.- mondtam neki vissza. Tudom fura szokás de akkor is, eygszer kostoltam meg és akkor fogadtam meg, hogy soha többet nem iszom.
Kihozták az italokat. Miközben a pultos lány lerakta Harry elé az italát rá kacsintott. Nem tartom magam féltékenynek, de..... Kit áltatok az vagyok és kész. Belebujtam Hazz ölébe és megcsókoltam. A csaj szúrós szemekkel nézett rám, de nem zavart. Harry is észrevette, hogy miért csináltam. Arát a nyakamba fúrt és adott rá egy puszit. Csaj eléggé idegesnek tünt így jobbnak tartotta, ha elmegy. Harry gyorsan lehúzta az italát.
-Jössz táncolni?- csak bólintottam és már húzott is a tánctérre.
~~~~
Elindultunk vissza oda ahol az előbb voltunk. Lia és Beni valamiről nagyon beszélgetett. Lia Beni nyakába borult, majd Beni egy kicsit eltolta és megcsókolta. Mondhatom nem kicsit fagytam le.
-Baj van?- fordult hozzám Hazz. Ezek szerint észrevehető volt a kiakadásom.
-Igen, minden rendben. Csak van egy dolog amire kell egy kisebb magyarázat- böktem a fejemmel a csókcsatát vivó párra.
-Mire kell magyarázat? Szerintem tök egyértelmű, hogy együtt vannak.- megforgattam a szemem. Mire visszaértünk már abbahagyták a csókolózást. Nem akartam bojgatni az estéjüket inkább majd holnap hozom fel.
-Skacok mikor indulunk vissza?- kérdezte Beni mikor visszaértünk.
-Ha megkeresitek Liamet akkor mehetünk- mondta Harry.
~~~~
Liáéknak fél óra kellett mire megtalálták Liamet. Pár csajjal bulizott egészen odáig. Visszafelé Liával beszéltem. Arról áradozott, hogy mennyire jó volt ez az ötlet Harrytől.
Harry hirtelen mellettünk termett, megfogta a kezem és húzott a többiektől. Féltem, hogy hova húzz, de mivel bízom benne inkább megnyugtattam magam.

Halihó! Remélem nem fogtok megenni, de úgy döntöttem, hogy két naponta lesznek részek. Puszi
Love❤

Barátság a tenger közepénDonde viven las historias. Descúbrelo ahora