Este 11 óra. 9 óta itt fetrengek az ágyamban és nem tudok elaludni. Na jó, meguntam. Fogtam egy plédet és felmentem a kabin elé. Észre kellett vegyem, hogy nem leszek egyedül. Harry állt a korlátra támaszkodva.
-Ezek szerint nem csak én nem tudok aludni.- mondtam neki majd mellé mentem.
-Jól látod.- lenézett rám, én pedig fel rá- Leülünk a plédre?-kérdezte, majd ránézett a kezemen pihenő paplanra. Gyorsan leterítettem és ráültem. Leült mellém Harry is.
~~~~Fél órával késöbb~~~~
Még mindig egymás mellett ülünk -vagyis fekszünk, mert idő közben elkezdtük a csillagokat nézni- néma csendben. Már meguntam így felálltam és a korláthoz mentem. Kb. 2 perc múlva két kart éreztem összefonódni a hasamon, majd fejét a vállamra rakta. Jól eset ez az egész, de tudtam egyszer vége lesz. Megfordultam, keze a derekamra csúszott. Közelebb jött és egy puszit nyomott homlokomra. Majd a fülembe súgta:
-Kérsz valamit inni vagy enni?- kérdezte rekedtes mély hangján.
-Aha, de csak inni.- majd a pokróchoz ment, összehajtogatta, majd a kezét nyújtottam felém. Megfogtam a kezét és elindultunk a konyha felé. A konyhában a plédet lerakta az egyik székre.
-Mit kérsz inni?- kérdezte a hűtő elől.
-Barack levet.- kivette nekem, majd magának is az üdítő. Én felültem a konyhapultra. Az üdítőt odaada, majd leült arra a székre amelyiken a pléd volt.
Ő már megitta az italát viszont az enyémben még mindig volt egy kicsi. Harry felállt és elindult felém. Jobbnak tartottam, hogy inkább leszálljak a pultról, így inkább neki dőltem. Harry megfogta a derekamat, magához húzott és megölelt. Kicsit távolabb tolt, majd száját az enyémhez akarta tapasztani, de leállítottam.
-Baj van?- nézett rám kérdőn.
-Nincs, de nem kínozhatjuk egymás azzal, hogy nem járhatunk-válaszoltam, mire furán nézett rám.
-Azt neked ki mondta, hogy mi nem járhatunk?- csak megvontam a vállam, mire elmosolyodott.- Gyere, menjünk lefeküdni.- Felemelt a derekamnál fogva, én pedig reflexből a lábam a dereka körül összekulcsoltam. Bevitt a szobámba és lerakott az ágyra. Leült mellém és az ölébe emelt. Egyik keze a derekamon, másik pedig a combomon pihent. Fejemet a vállára hajtottam és úgy ültünk míg engem el nem nyomott az álom.
Remélem tetszett. Ha igen akkor kérlek szépen vote. Ha pedig bármi kérdés, akkor azt nyugodtan tegyétek fel kommentben. Puszi
Love❤
VOUS LISEZ
Barátság a tenger közepén
Roman d'amourRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...