Harry és az őr a papirokkal ügyködtek, én pedig a telefonomat néztem percenként, hogy mikor jön egy SMS, hogy Liáék hazaértek. Ideges voltam, nem is kicsit. Harry odajött hozzám, átkarolt, majd az ölébe húzott. Homlokát a vállamra hajtotta.
-Jól vagy?- kérdezte. Megráztam a fejem. Hazz felvett mint a menyaszonyokat szokták és bevitt a szobájában. Elővett a szekrényéből egy pólót majd odaadta nekem. Felvettem, míg ő levette a ruháit. Egy boxerben bebújt mellém az ágyba. Fejem a mellkasára hajtottam, ő átkarolt és az oldalamat cirógatta.
-Harry, ha tovább cirógatod az oldalam nem fogok tudni elaludni- mondtam a mellkasába.
-Bocsi- mondta és belepuszilt a hajamba. Túl sok volt az ami történ így hamar elnyomott az álom.
~~~~
-Kérlek szépen Harry maradj!- mondtam Hazznak, aki éppen pakolja össze a holmijait a böröndjébe.
-Megmondtam, hazamegyek nem tudsz megállítani, most kérlek hagyj!- mondta keményen.
-Harry kérlek hallgass meg!
-Miért? Hogy elmond a hazugságod, hogy miért csaltál meg a legjobb haverommal?- a szemem megtelt könnyel.
-Hazz! Köztem és Liam között nem történt semmi- már a könnyeim folytak végig az arcomon.
Arra riadtam fel, ahogy Hazz simogatja a háttam és csititgat. Felnéztem rá. Arcán félelem tükröződött.
-Jól vagy Roxy?- kérdezte megkönnyebbülve mikor látta hogy felkeltem. Bólintottam egyett és szorosan hozzábújtam.- Mit álmodtál?
Elmondtam Harrynek minden egyes mozdulatot amit álmodtam. Miközben meséltem Hazz egyre jobban húzott magához. De ezt csak akkor vettem észre miközben már rajta feküdtem.
Egy jó ideig így feküdtünk. Szúszogásra lettem figyelmes. Harry elaludt. Megpróbáltam kimászni karjai közül, de nem sikerült. Végig simítottam arcán mire karjai kicsit ellágyultak. Megpróbáltam megint felkászálódni. Tettem ezúttal sikerel járt. Már az ajtónál jártam, amikor mocorgást hallottam mögülem.
-Gyere csak vissza!- tárta ki karját Hazz és bociszemekkel nézet rám. Visszacsoszogtam hozzá és leültem az ágy szélére. Harry addig fészkelődött, míg feje az ölemben nem volt. Elkezdtem birizgálni a haját.
-Nem vagy éhes?- kérdeztem tőle.
-De, nagyon is- hatás képpen még a kezét is a hasára tette.
-Viszont hogyha elengedtél volna, már javában ehetnél- egyből felkapta a fejét az ölemből, én pedig fel is álltam. Feltérdelt az ágyon, így fejünk egy magasságban volt. Megfogta a derekam, magához húzott és megcsókolt. Kaptam még egy homlokpuszit is.
-Fiúk gyertek kész a kaja!- kiabáltam ki a fiúknak. Hirtelen Harry robogott be az ajtón. Adott egy puszit a homlokomra és levágodott az egyik székre. Liam is megjelent. Szépen komotos léptekkel jött be és egy zsepit szorongatott a kezében.
Eléjük raktam a kaját és már ettek is.
Liam egész végig míg ettünk vagy fújta az orrát vagy tüsszentett.
-Liam minden rendben?- kérdeztem tőle.
-Ja haver eléggé szarul nézel ki!- mellkason csaptam Harryt.
-Jól vagyok. Köszi, hogy aggódsz értem- válaszolta orrhangon.
-Semmiség haver. Tudod mi nekünk össze kell fognunk!- újra mellkason akartam vágni Harryt, de elkapta a kezemet és lefogta.- Na, na, na. Nyugi van baby!- Liam csak röhögött az egészen.
-Harry jól vagy? Nem emlékszem, hogy raktam volna nyugtatot a kajádba- mondtam neki lebiggyesztet szájjal. Liam ekkor már a földön fetrengett a nevetéstől, azt hiszem ez most ráfért.
Elvettem az asztalról a tányérokat, amíg Hazz segít felállni Liamnek.Halika! Remélem tetszik a rész. Csillagozni és kommentelni se féljetek, nem harapok. Puszi
Love❤
ESTÁS LEYENDO
Barátság a tenger közepén
RomanceRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...