Mikor felébredtem Harry édesen szuszogott a számra. Nem tudom pontosan, hogy melyikünk az izgágább, de valahogy mindig másképpen ébredek mint ahogyan elaludtam.
Kezemel óvatosan végig símítottam arcán és nyomtam az arcára egy puszit. Mocorogni kezdett tettemre, de csak annyit értem el vele, hogy elfordt a másik írányba. Nem nagyon volt kedvem a hátát bámulni így inkább kikászálódtam az ágyból. Felvettem a ruhámat a ruhámat a székről és átmentem a szobámba. Elővettem a szekrényemből egy rövid nadrágot és bementem a fürdőszobába. Levettem a ruháimat és beléptem a zuhany alá.
~~~~
Visszavéve Hazz pólóját és a rövidnadrágot elindultam a konyha felé. Készítettem egy szendvicset és kimentem és leültem a "kanapéra". Mindenki kinn ült már kivéve az álomszuszékot. Intettem egyet nekik, hogy jó reggelt és leültem Li mellé. Gondoltam itt a legjobb pillanat, hogy megkérdezzem Liáéktól, hogy mi is volt tegnap az a csók kettőjük között.
-Lia, Beni! Tegnap láttam valamit amit szeretném, hogy elmagyaráznátok- magyarul mondtam, hogy Liam ne értse. Nekik is furcsa volt, hogy magyarul szólaltam meg. Mikor találkoztunk a fiúkkal megegyeztünk, hogy mi is angolul beszélünk egymás között, hogy jobban gyakorjuk a nyelvet.- Tegnap este a buliban láttam ahogyan csókoloztok. Sok minden felmerült bennem, hogy pontosan miért is történt ez, de egyszerübbnek tűnt, hogy titeket kérdezzelek meg- egymára néztek Liáék. Lia átült mellém, átkarolta a vállam és egy nagyot sóhajtott.
-Emlékszel amikor a konyhába mentünk be és mondtam, hogy nem tudom hogyan mondjam el neked- csak bólintottam egyett.- Na igen és arra, hogy a szülinapi bulira, meg, hogy út közben lesz és nem egy szigeten? Na igen az első része hazugság, mert nem is terveztünk bulit. Azt nem tudtuk elmondani, hogy én és a Beni.... tudod.... összejöttünk.- elkerekedett szemmel néztem Liára, majd Benire. Annyira örültem annak, hogy összejöttek, hogy nem is tudtam haragudni rájuk, hogy hazudtak. Lia nyakába borultam.
-Miért nem tudtátok elmondani nekem, hogy együtt vagytok? Láttátok, nem ordibáltam le a fejeteket.
-Tudtam, hogy nem fogod, de akkor is nem tudtam hogyan fogsz rá reagálni.- csak megöleltem őt és jeleztem vele, hogy semmi ilyesmiért nem reagálnék rosszat. Benit is megöleltem és visszaváltottam angol nyelvre, hogy már Liam is értse.
-Bemegyek felkeltem az álomszuszékot, aztán elmegyünk egy utolsó sétára?- mindenki csak bólintott egyet. A folyosón benyitottam abba a helységbe, ahol az éjszakát töltöttem.
أنت تقرأ
Barátság a tenger közepén
عاطفيةRoxy, Lia és Beni a Földközi-tengeren töltik a szünetet egy 5 személyes hajón. De mivel, hogy nyári szezon van a hajók elfogytak így csak két srác mellé kerültek. Mindenki próbálja a nehéz helyzetet könnyebbé tenni, de mint kiderül nem is annyira ne...