Jag möter min blick i spegeln och sänder mig själv ett nöjt leende. 18 bast och en riktig jävla fest för att fira det. Kvällen kommer att bli fantastisk.
En timme senare börjar huset att fyllas på av människor och alkoholen flödar. Jag hälsar på både välbekanta och relativt obekanta personer kors och tvärs och skrattar lågt över komplimangerna och gratulationerna som haglar över mig. Jag känner snart hur ett par händer placeras över mina höfter och jag vrider lite på huvudet för att möta blicken på den närgångna personen.
Hans gröna ögon sänder mig en intensiv blick och jag känner hur hjärtats slag fördubblas över hans beröring.
"Hey birthday boy, kan du följa med mig så att jag kan ge dig din present?" Yttrar han med en sensuell stämma i mitt öra och jag biter mig löst i läppen innan jag nickar och han tar min hand för att dra mig efter sig uppför trappan.
När han sedan stänger dörren efter oss inne i mitt sovrum och jag backar in i rummet så drar jag efter andan. Felix fucking Sandman, snyggaste killen jag någonsin sett och så länge jag minns har jag försökt fånga hans intresse och nu står han bara meter ifrån mig med ett lurigt flin på läpparna.
"Så birthday boy, jag vet vad du önskar dig mest och nu när du ändå fyller 18 bast så tänkte jag att det vore dags att ge dig det" yttrar han medan han med lugna rörelser trär av sig tröjan och låter den falla till golvet. Hans välmarkerade magrutor spänns och jag släpper ur mig ett skälvande andetag.
"Jag är inte blind Oscar, jag vet att du vill ha mig och jag vill ha dig, sååå" får han fram med en sensuell stämma och tar några steg emot mig vilket får mig att svälja ner nervositeten och chocken för att istället sända honom en lustfylld blick.
"Birthday sex" yttrar jag med en road röst och han skrattar lågt innan han hakar fast fingrarna i mitt skärp och drar mig mot sig.
"Happy birthday boo" yttrar han retsamt innan hans läppar finner min hals och jag släpper ur mig ett högt stön.
YOU ARE READING
18 år || foscar
FanfictionBirthday boy, jag vet vad du önskar dig mest, mig. [Sexuell och aningen våldsam]