Innan han ens hinner blinka så har jag tagit tag i hans arm och drar honom efter mig in på toan där jag bestämt låser efter oss.
"Vad fan vill du?! Jag som var så jävla nära på att övertala Nicole att ligga med mig" fräser han fram och knuffar till mig hårt vilket får mig att dunsa in i dörren. Men jag hämtar mig snabbt.
"Jag tänker göra mig förtjänt av dig" yttrar jag och ilskan i hans ögon sjunker undan en aning medan han höjer på ögonbrynen. "Jaså? Och hur hade du tänkt göra det då?" Frågar han med en mallig röst och istället för att svara knäpper jag upp hans jeans med hastiga rörelser och trycker ner både byxor och underkläder i ett svep.
"Skit i Nicole, jag kan ge dig allt du vill ha" yttrar jag sensuellt innan jag förvånar honom genom att placera läpparna runt hans kön och trycka bak honom mot väggen. "Oh damn" slinker ur honom och hans hand letar sig ner i mitt hår för att ta ett bestämt grepp och tvinga mig att öka tempot.
Någonstans i bakgrunden uppfattar jag hur en dörr stängs och jag inser plötsligt att min lektion måste ha startat. Mina läppar lämnar hans kön och med stressade rörelser kommer jag upp på fötter vilket får honom att strängt öppna ögonen och betrakta mig.
"Vad fan tror du att du håller på med?" Fräser han fram och ilskan i hans blick får mig att krypa ihop en aning och skrämt bemöta hans blick. "M-min lektion har börjat" stammar jag ur mig och han skakar bestämt på huvudet och överrumplar mig totalt genom att smälla till mig tvärs över kinden vilket får mig att flämta till.
"Du är inte klar förrän jag kommer" yttrar han bestämt och med händerna på mina axlar trycker han ner mig på knä igen. "Avsluta det du påbörjade" fräser han fram och skrämt följer jag hans order.
Jag har aldrig sett honom som skräckinjagande men hans nuvarande beteende skrämmer vettet ur mig och jag inser plötsligt att han mycket väl kan skada mig om han så vill.
YOU ARE READING
18 år || foscar
FanfictionBirthday boy, jag vet vad du önskar dig mest, mig. [Sexuell och aningen våldsam]