Jag sitter spänd som en stålfjäder samtidigt som Felix fingrar ömt sveper över min hud. I lugna rörelser följer han mina blåmärken med fingrarna och lämnar då och då en fjäderlätt kyss mot något av mina värre blåmärken med svala läppar. "Är det fortfarande obehagligt att jag rör dig?" Frågar han osäkert när jag efter en stund slappnar av och sluter ögonen under hans beröring och jag öppnar försiktigt ögonen för att möta hans oroliga blick.
"Faktiskt så..." Jag avbryter mig själv för att njutningsfullt sucka till när hans fingrar forsätter att beröra mig. "...är det väldigt skönt" avslutar jag och märker hur han slappnar av en aning över mina ord. Ett litet leende skuggar hans vackra läppar och han hoppar försiktigt ännu lite närmare.
"Du är inte lika spänd, känner du dig trygg?" Frågar han vidare och jag nickar lite samtidigt som jag känner hur det går rysningar över min hud när hans fingrar fortsätter att vidröra mig.
"Och om jag gör såhär?" Frågar han med en låg röst och innan jag hinner reagera så lutar han sig fram för att långsamt lämna svala, fjäderlätta kyssar upp längs min hals. Mina fingrar griper tag i lakanet och han stannar upp för att suga på min hud vilket får ett plötsligt stön att fly från mina läppar. "Mmm Felix, f-fortsätt" flämtar jag ur mig och känner hans leende mot min hals medan hans nätta kyssar letar sig ner över min axel och vidare ner över min bröstkorg.
Med flämtande andetag spänner jag kroppen under hans beröring, men inte för att jag är rädd, för att jag vill komma undan. Utan för att hans nätta beröring får hela min kropp att reagera starkt på hans närhet. Får mig att bli kåt, något jag inte upplevt på länge i hans närhet.
Försiktigt placerar han händerna mot min bröstkorg för att förmedla att jag kan sjunka ner mot madrassen. Han sätter sig grensle över mina lår och lutar sig ner för att kyssa mina nyckelben.
"Bara säg till och vi pausar, så länge det känns bra så fortsätter jag" yttrar han med en låg stämma precis vid mitt öra och jag kan inte annat än stöna som svar. "Det känns väldigt bra, eller hur baby?" Yttrar han retfullt med en sensuell stämma och jag känner snart hur hans hand sveper över min hårdnad vilket får mig att skjuta upp höfterna.
"Åh Felix" stönar jag fram när hans läppar förflyttar sig ner över min hud för att försiktigt lämna en blöt kyss precis vid min byxlinning.
"Är det okej? Kan jag fortsätta? Känner du dig trygg?" Försäkrar han och jag griper tag i lakanet samtidigt som jag nickar hastigt.
"Snälla fortsätt" får jag fram med en bedjande stämma och han skrattar lågt innan jag känner hans fingrar vid min byxlinning.
När mitt kön blottas så är det som att luften går ur mig och jag känner mig som en nybörjare, för det var så länge sedan jag faktiskt vad upphetsad i hans närhet.
. . .
Vet inte varför men har tackat ja till att gå med mina kompisar på skräckfilm ikväll?? Gör allt för mina vänner men asså jag som redan har sömnproblem, this will be interestingIallfall, jag har publicerat första kapitlet på en ny Foscar bara för att se vad ni tycker, om jag ska fortsätta. Har skrivit en del på den redan så ni kan la läsa och se om ni tycker om den?? Ni är bäst ❤️
YOU ARE READING
18 år || foscar
FanfictionBirthday boy, jag vet vad du önskar dig mest, mig. [Sexuell och aningen våldsam]