t r e

2.5K 91 0
                                    

"F-felix" ett brustet skrik i form av hans namn lämnar mina läppar när han tränger sig in och jag korsar benen runt hans svank och bemöter hans djupa, hårda stötar så gott jag kan. Försöker följa med i hans tempo.

"H-hårdare" stönar jag fram och han grymtar till innan han fäster sin intensiva blick i min och greppar tag om min höft för att kunna stöta sig hårdare mot mig, i mig.

Hans rörelser är kraftfulla, hans stötar hårda och där jag ligger med halvöppen mun och händerna mot hans svettiga rygg får jag en överblick över hans svettiga, vältränade kropp hårt arbetandes över min och jag fylls av åtrå. Han är så jävla attraktiv och att få dela det här intima ögonblicket tillsammans med honom gör mig inte bara så fruktansvärt kåt, utan även lycklig på något vis. För jag har trånat efter honom i år.

"Åh faaaan, du rör dig så bra baby" stönar han fram och jag reagerar starkt på hans stön. Att jag är bra, att jag tillfredsställer honom som han vill ger mig självförtroende och med tydliga höftrörelser möter jag hans stötar vilket får honom att andfått luta pannan mot min axel.

"Åhh fa-an Oscar, bara lite till" får han ur sig med ett högt stön i följd av hans sensuella mening.

Hans stötar blir allt mer kraftfulla och desperata och sängen slår i väggen med kraft när han bygger upp orgasmen med några sista stötar. När jag kommer så skriker jag, rätt ut, och känner hur även han kommer med en sista stöt inuti mig.

Andfådd och svettig faller han ner över mig och jag placerar slött mina armar om hans rygg och sluter ögonen. Min bröstkorg rör sig i en hastig takt och när orgasmen sjunker undan känner jag av hans täta närvaro där han ligger med ena benet draperat över mig och sin svettiga panna mot min regelbundet resande bröstkorg.

"Happy birthday boo" mumlar han ur sig och jag skrattar lågt.

18 år || foscarWhere stories live. Discover now