Sonunda sömestr tatili gelmişti. Ailemle birlikte teyzemlerin yanına almanya ya gidicez. Yola çıktık. Uçakla gidiyoruz ve şuan uçuyoruz. Burda herkes bana iyi davranmaya çalışıyo ama benim pek yüz verdiğim yok. Uçağın koridorunda hostesler geziniyo. Sanki uçakta değil podyumdayız da açmış açıştırmışlar. Kıskandığımdan değil ama hepsi birbirinden çikrkinler. "Kaptan pilotunuz konuşuyor , şuan kalkış yapmış bulunmaktayız , 2 saat sonra Almanya ya varmış olacağız. İyi yolculuklar dilerim." koltuğumda arkama yaslandım. Tam da gözlerimi yumup uyumaya hazırlanıyordum ki arkadan bir be ek mızıltı sesi yükseldi. Anlaşılan bana 2 saat uyku yoktu. Yanımda benim yaşlarımda bir çocuk oturuyordu. Konuşmaya başladı . "noldu. Uyuyamadın mı ? ". Dedi alaycı bir ses tonuyla. Gözlerim devrilik bir şekilde çocuğa döndüm ve yaklaştım. Hafif kısık birses tonuyla " Sanane! Sen kendi işine baksana ". Dedim. Sırıttı ve konuşmaya devam etti. " Benim başka bir işim yok. Yani sorun değil.". Sanırım bu çocukta özgüven fazla basmış. "Sende fazla mı özgüven var ne ?" dedim aynı düşündüğüm gibi. Tekrar sırıttı ve kendini tanıttı. "Tanışmayı unuttuk , ben Leo " dedi ve elini sıkmam için uzattı. Bende cevap verdim "Bende Kelly ." dedim ve elini boş bırakmadım. "Memnun oldum" "ben pek sanmıyorum ama neyse " dedim kısık bir sesle. Beni duymuş olmalı ki minik çaplı bir kahkaha attı. Şuan iyi anlaştık ama ona ısınmaya pek niyetim yok. En nihayetinde benim Edward'ım var.
NOT: arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu ve pek de içime sinmedi. Canım sıkıldığı için yazdım ama buseferlik böyle oldu. Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum okurlarım.Ayrıca kitap karakterlerimizde Leo ' nun konumu biraz kısa olduğu için onun fotoğrafını koymaya gerek duymadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Teen FictionHayal Kırıklığı Doğru kişiyi bulmaya çalışıyordu. İki kişi arasında kalmak onun için belki de en kötü şeydi. Bir yanda ilk görüşte sevdiği çocuk , bir yanda hala unutamadığı eski sevgilisi. Peki , Kelly bu iki kişi arasında ki doğru kişiyi bulabilec...