" okulun ilk günü "

159 8 1
                                    

Alarmın sesi beni tatlı uykumdan uyarmıştı.Olamaz ! Okula geç kalmak üzereydim. Hemen kalktım , lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalayıp tekrar odama gittim. Giyinmeye başladım , kapı çalıyor . "Girmee! Giyiniyorum" . "kızım hadi acele et kahvaltı hazır . " dedi annem. "Off anne zaten geç kaldım bugün kahvaltı edemiycem ." dedim ve annem gitti. Üstünden tır geçmiş gibi olan saçlarımı da tarayıp şekillendirdikten sonra çantamı alıp çıktım. Sonunda gelmiş olan dolmuşa binip okulun yolunu tuttum. Ayhh bu dolmuş tıklım tıklım , üstelik de ter kokuyor diye içimden geçirirken yüzümün almış olduğu ifadeyi farketmemiştim . En sonunda okula vardım ve derin bir ohh çektim. Fakat bugün okulun ilk günü olduğu için heyecanlıydım . Acaba yeni kişiler gelecekmi ? Yeni dostluklar , yeni arkadaşlıklar , belki yeni bir aşk . Her sene olduğu gibi sınıfa havalı bir giriş yaptım , ama herkes yüzüme sanki bir canavar görmüş gibi bakıyordu. " Ne oldu , niye öyle bakıyorsunuz?" dedim. Yüz şekilleri değişmeyen arkadaşlarım cevap verdiler " herkesi yeni bir sınıfa alacaklarmış , 2 tane yeni şube açmışlar D ve E şubesi." aslında duyunca şaşırsam da sevinmiştim , çünkü artık sıkılmıştım . Zaten eski sınıfımda kavgalı olduğm bir kız vardı . Adı Steffany . Yüzümde hafif bir gülümseme olmuş farkında değildim. Herkes niye güldüğümü anlamaya çalışan ama başaramayan bakışlarla bana bakıyordu. Hepimiz yen sınıflarımıza yerleştik. Sınıfa girmeden önce kantine indim . Yakın arkadaşım Gerry de yanımdaydı . Kahve almaya karar verdim , ayılmama yardımcı olur diye. Masaya doğru girerken kahveyi dökmemeye çalışırken önüme bakmıyordum . Ve çarpıştık . "Dikkat etsene be , koskoca beni görmüyormusun . Önüne baksana " diye çıkıştım kim olduğuna bakmadan. Karşıdan sakin ve tavırlı bir erkek ses tonu yükseldi " kusura bakmayın ama önünüze bakmayan sizsiniz küçük hanım . Hem suçlu hemde güçlüsünüz" dedi. Sanırım o da kim olduğuma bakmamıştı ki benimle böyle konuşabiliyordu. Daha da öfkelenip önüme baktım . Birden kim olduğuna bakmadığım çocukla göz göze geldik. Birden kalbim pıtpıt atmaya başladı ve avuç içlerim terledi. Daha önce hiç böyle olmamıştım.Yoksa ... Çocuktan hoşlanıyor muydum ben ? dalmış olmalıyım ki çocuk bana kim olduğumu soruyordu. Kendime geldim . Biraz utangaç oldum. Yüzüm kızardı. "Şey , b-ben 11/D den Kelly , Kelly Bold . Sen kimsin ?" Çocuk biraz heyecanlandı ama hala rahat bir hali vardı. "Ben de bu sene geldim. Adım Edward Grondy. Karşılaşmamız pek hoş olmadı ama , sanırım aynı sınıftayız." Bunu duyunca daha mutlu oldum ama soğukkanlı olmaya çalıştım. Zil sesi yükseldi ve sınıfa gittik.
***

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin