Not: Arkadaşlar size güzel bir müzik koydum dinleyerek okuyabilirsiniz. :)
Dersten sonra edward yanıma gelip ne olduğunu sordu. Bende çok sakin ve bezgin bi ses tonuyla cevap verdim.
"Hiiç...bişey yok."
"Nasıl bişey yok ? O zaman niye öyle baktın?
" Nasıl bakmışım ki ? "
"Bi kin , öfkeyle baktın "
Ne cevap versemde onu ikna etsem diye düşündüm ama bulamadım.
" Gerry ile aramıza bişey , söylemem pek doğru olmaz"
"Gerry mi ? Gerry şu senin önündeki kız mı ?
Evet gerry i biliyomuş ama hakkında ne düşünüyo acaba. Ağzına laf aradım.
" Hıhı evet. Sence Gerry nasıl biri , güzel mi sence ?"
"Bilmem? İyi bi kıza benziyo , kötü değil . Siz yakın arkadaş mısınız ? "
"Evet , çok uzun süredir hem de "
"Zilin çalmasına daha varmış hadi gel biraz yürüyelim "
Aslında şaşırdım doğrusu . Bütün tenefüs sınıftaydı yani.
"Oluur" dedim ve sınıftan birlikte çıktık. O sırada Gerry de bize bakıyodu gözümden kaçmadı.
Edward la yürümeye başladık. Bende konu açtım.
"Kimi seviyosun ? "
"Neden sordun ? "
"Merak işte"
"Söylemem!"
"Peki sen bilirsin " dedim ve sessizce yürümeye devam ettik.
Edwardsöz aldı " Bişey olmadığına emin misin ? ""Ne gibi ?"
"Önce Gerry bisey dedi dedin. Sonra bana gerry i sordun ve şimdide bu soru . Bana ne olduğunu anlatabilirsin kimseye söylemem. Gerry ye de ."
Bilemiyorum söylemelimiydim. Aslında bu Gerry nin açısından hiç de kötü olmazdı . Hem kimseye söylemem de demişti. En iyisi söylemek ti.
"Peki o zaman.......Şey ...Gerry senden hoşlanıyomuş" dedim ve ne tepki vereceğine baktım.
" Gerry mi ? gerçekten mi ?
"Hıhı"
"Peki ama neden bana üzgünce baktın ? Yani bu kötü bişey değil .. dimi ?"Ellerim buz kesti ve gözlerim doldu. Yüzümü başka tarafa çevirerek konuştum.
"Bilmiyorum. Yanii , öyle baktığımın farkına değilim " dedim sesim hafif hırıltılı bir şekilde. Sanırım anlamıştı onu sevdiğimi.
"Farkındaydın.Bunu sende biliyosu bende."
Zil çalalı çok olmuştu ve biz derse girmedik. Hafif sulanmış gözlerle baktım ona
"Yeter!! Bu şeyi bi türlü kabullenemiyorum anlasana, arkadaşıma ihanet edemem." sonunda gözümden aktı yaş.
" İyide ... Ben onu sevmiyorum ki. Bu ihanete girmez."
" Bilmiyorum. Bir süre aramızda kalsın. Sonra ne olursa olur... derse geç kaldık." dedim ve gülümsedik. Sonra sınıfa gittik . Neyseki ders boşmuş. Kirpiklerim ıslak dı. Gerry de anlamıştı ağladığımı. Bana ne konuştuğumuzu sordu.
" Üzgünüm Gerry , Ama ne konuştuğunuzu sana söyleyemem. Bu.... özel.!" dedim.
"Kelly . Bence arkadaşlığımıza bi mesafe koymalıyız.""Katılıyorum" .
NOT: Yorum yapın unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Ficção AdolescenteHayal Kırıklığı Doğru kişiyi bulmaya çalışıyordu. İki kişi arasında kalmak onun için belki de en kötü şeydi. Bir yanda ilk görüşte sevdiği çocuk , bir yanda hala unutamadığı eski sevgilisi. Peki , Kelly bu iki kişi arasında ki doğru kişiyi bulabilec...