Sonraki ders Thomas yanıma geldi. Edward biraz sinirlendi. Bende bunu görebiliyordum tabi. Kısık bir sesle"bekle , Edward" dedim ve ayağakalktım. "Thomas , gel biz biraz gezelim." dedim. Oda birşey diyiceğimi anladı ve yürümeye başladık. "Noldu?" dedi.Biraz sıkkın olduğumu belirttim. Ve lafa başladım. "Thomas... Hani biz Edward la kavga ettik ya daha demin." "Evet. Nolmuş?" off çok kötü hissediyordum. Resmen kullandım çocuğu. "Bizzz.. Barıştık. " dedim. Önce üzüldü biraz sonra kendine geldi. Soğuk bir şekilde "Eee !?" dedi. "Yani , artık oyuna son vericez . " dedim. Kaşlarını çattı. "Hayır!" dedi. "Ne? Niye?" dedim. Cevap verdi. "Ketty ile biz senin yüzünden ayrıldık. Bilmem farkettin mi? Ama şimdi bizi sen barıştırıcaksın. Yani senin anlıcağın oyuna devam " dedi. Uffdedim . "illa ben mi barıştırıcam? Ve sen onu sevmiyosun ki neden barışmak istiyosun?" dedim. "Birincisi . evet sen barıştırıcaksın. İkincisi de biri tarafından reddedilmiş biri olarak boşta kalmak istemem emin ol" dedi. Nasıl yaa ? Cibiliyetsiz bir erkek daha . "Tamam o zaman , yürü gidiyoruz" dedim. "Nereye?" dedi. "Gidip Ketty ile konuşucam. Thomas seni seviyo. Seninle barışmak istiyo. Diyicem. Gerisini de sen halledersin." dedim. Sırıttı. "Sen öyle san. Git konuş o zaman" dedi. Beraber sınıfa çıktık. Ketty i buldum. "Ketty! Bak Thomas seni seviyo ve seninle barışmak istiyo." dedim. Oda şöyle dedi. "Tamam saol. Bizi yalnız bırakabilir misin?" dedi. Bende tatliş bir şekilde tamam anlamında başımı salladım ve Edward ın yanına oturdum. "Kelly . Şimdi herşeyi anlat " dedi. Bende anlatmaya başladım. "Bak şimdi sen bana seni sev miyorum dedin ya. Bende sen o gün bizi Thomas la görüp sinirlenince ben bunu Thomas la kıskandırıyımdedim. Sonra Thomas dedi ki Beni öp dedi kıskanır dedi.İtiraz ettim ama inatçı işte. Öptüm onu. Sonra sende kıskandın." dedim. O yine bana bir soru yöneltti. "Peki onun seni öpmesi de planın içinde miydi?" dedi. Gözümü pörtlettim. Hayır anlamında kafamı salladım. Cevap bekleyen bakışlar bana bakıyordum. "Bak... Sana güveniyorum. Ama. Bunun nedenini sana anlatamam. Bunu sadece Thomas la ben biliyorum. " dedim . "Thomas seni mi seviyo?" dedi. Bilmem anlamında dudağımı büzdüm. "Bilmem. " "Tamam bu kadar yeter. " dedim. Edward birine bakıyordu. "Thomas gidiyo." dedi. Bende "Hı ? Bekle geliyorum" dedim ve Thomas a doğru koştum. "Thomas!! Dur bekle" diye seslendim. Durdu. "Barıştınız mı?" dedim. Yan bir gülüş yaptı. "Noldu? Niye merak ettin?" dedi. "Tahmin ettiğin şey yüzünden değil merak etme" dedim. Oda "Tamam tamam. Evet barıştık" dedi. Bende içimden bir ohh çektim. Gülümsedim. "Tamam baybay" dedim ve sınıfa gidicektim ki. Bir el karnımı kavrıyacak şekilde tuttu beni. Bu el tanıdık geldi. Thomas. Kendine döndürdü. Yaklaştı. "Ama sana dediğim şey hala geçerli. O bahçedeki şey" dedi. Hiç birşey diyemedim. Karnıma bir ağrı girdi. Bir 2-3 saniye durduk böyle. Tamam anlamında yukarı aşağı başımı salladım. Beni bıraktı. Bende dalık bir şekilde sınıfa girdim. Edward geldi yanıma. "Noldu sana? Ne bu halin?" dedi. "Hiiç.. Bişey olmadı." dedim. Eve geldim.telefonumdan müziğimi açtım yatağa uzandım ve tavana baktım boş boş. Uyuya kalmışım. Suratıma deyen nefesle açtım gözlerimi. Aa! Thomas ' ın odamda neişi var be. Neyse. Oturmuş yatağa suratımı inceliyo. Uykulu bir sesle "Ne var!?" dedim. Baktı baktı ve sonra cevap verdi. "Kimseye söylemessin diye umuyordum.Dışarıda biri bekliyor" dedi. Kaşlarımı çattım. "Tamam çık dışarı geliyorum" dedim "Ne kadar kabasın " dedi ve camdan atladı. Üstüme bolbeyaz tişörtümü giydim. Altıma da siyah pantolonumu geçirip camdan atladım. Bakındım etrafıma. Arkamdan bir ses yükseldi. "Neden bana söylemedin? Seni sevdiğini?" dedi. Arkamı döndüm. Evet Edward dı. "Çünkü önemli birşey değildi" dedim. "Sana sormuştum. Yalan mı attın bana?" dedi. Edward ın arkasındaki Thomas a baktım. Bizden uzaktı ve bizi duymuyordu. Elsalladı. Edward a döndüm. Gözlerimi kapadım. "Thomas eskiden bizim okuldaydı. Hatta sevgiliydik. Sonra Thomas gitti ve bana hiçbirşey söylemedi. O gündem beri hic aramadi ve konuşmadık. Sonra sen geldin. Beraber dışarı çıktığımız gün beni aramış. Sonrada seni ketty ile karıştırdım dedi. Ketty kim dedi sevgilim dedi. Bana hiçbirşey dememesi üzmüştü. Sonra buraya gelicem dedi. Geldi. Ve ben bkr hata yaptım seni seviyorum dedi. Üzgünüm ama ben hala kimi sevdiğimi bilmiyorum. Bana bu konu hakkında hiçbirşey sormayın. Kendimi hazır hissedince cevap vericem. Git bunu Thomas a da söyle. Baybay" dedim gözümü açtığımda Edward' ın gözleri yaşarmış. Sesi boğuk bir şekilde "tamam" dedi. Bende içeri girdim . Gözyaşlarımı serbest bıraktım ve gece geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Ficção AdolescenteHayal Kırıklığı Doğru kişiyi bulmaya çalışıyordu. İki kişi arasında kalmak onun için belki de en kötü şeydi. Bir yanda ilk görüşte sevdiği çocuk , bir yanda hala unutamadığı eski sevgilisi. Peki , Kelly bu iki kişi arasında ki doğru kişiyi bulabilec...