Aradan birkaç hafta geçti. Aklımda Edward ı geri kazanmak üstüne yeni ve sinsi planlarım vardı.Onu kıskandırıcak planlar. Planımı gerçekleştirmek için Thomas'a ihtiyacım vardı. Aslında onu kullanmak hiç istemezdim ama aklıma başka biri de gelmiyordum. Tamam tamam, planımı anlatıyorum. Çok kısa bir süreliğine Thomas la yakın davranıcaz . yada sevgili gibi işte o tür birşey. En son ki olaydan sonra Thomas ın hemen kabul ediceğini düşünüyorum. Thomas a planımı mesaj ile anlattım. Şimdi cevabını bekliyorum. Thomas: Tamam. İyi fikir. Hem benim işime de gelir. Diye mesaj attı. Ve tahminlerim doğru çıktı. Hemen mesaj yazdım. Ben: Biliyorum. Bu yüzden de aklıma daha iyi biri gelmedi. Dedim. Planımıza okulda başlıyacaktık. Aslında bu planda ketty de thomas ı kıskanabilir. Bende o lanet olasıca thomas dan kurtulabilirim. Sabah oldu. Hemen okula vardım. Tam bahçe kapısından girdim. Thomas yanıma geldi ve konuşarak yürümeye başladık. "Ya planı unuttun , yada okula benimle girmek istemedin." "Aslına bakarsan her ikisinden de biraz var." dedim. Ve küçük çaplı bir kahkaha attı. Merdivenlerden çıkıp sınıfın önünde durduk. Yüzü görünmeyen kapşonlu biri "Edward içeride" dedive gitti. Biran gözlerim faltaşı gibi açıldı. Sonra dışımdan bir nefes alıp verdikten sonra Thomas ın koluna girdim ve içeri girdik. Edward ın önce bana sonra da Thomas a kötü kötübakışlar attı. Kendimi gerçekten çok kötü hissettim. Biran kolumu hemen çekmek istesim. Hatta bir ara bunu yapmak üzereydim ki , Thomas koluyla kolumu sıkıca bastırınca kolumu çekemedim.Ketty nin de kıskanç bak8şlarla bize baktığına oldukça emindim. Gerry yanıza geldi ve meraklı gözlerle "Yeniden mi ?" dedi bende sıkkın gözlerle evet anlamında başımı salladım. Bunu Edward'a yapmayı gerçekten hiç istemiyordum ama yapacak bir şey yoktu. Tho.as halinden oldukça memnun görünüyordu.Yüzü gülüyordu , ve mutluydu. Gerçekten beni hala seviyormuydu ? Eğerböyle birşey varsa gerçekten inanılmaz hissediyordum. İnanılmaz!!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Teen FictionHayal Kırıklığı Doğru kişiyi bulmaya çalışıyordu. İki kişi arasında kalmak onun için belki de en kötü şeydi. Bir yanda ilk görüşte sevdiği çocuk , bir yanda hala unutamadığı eski sevgilisi. Peki , Kelly bu iki kişi arasında ki doğru kişiyi bulabilec...