Eve geldim. Telefonumu karıştırmaya başladım. Ve Gerry yi aradım. "Alo..gerry , bi işin yoksa buluşalım mı ?". Dedim çünkü o yeni gelen çocuk kafamı dağıtmış tı . " Olur kelly . nerde buluşalım? Parkın orada? " telefonu kapattım ve hazırlanmaya başladım. En sevdiğim pantolonum olan siyah dar pantolonumu giydim. Üstüne de beyaz ama siyah yazılı tişör tümü giydim . Elime siyah deri ceketimi de alıp çıktım. Parkın oraya vardım ve gözümle gerry i aradım. İşte oradaydı. O da ne elinde yavru bir köpek vardı. Hemen gerry e koştum. Elindeki yavru köpeği alıp sevmeye başladım. Bir yandan da konuşmaya başladım. "Gerry , bu tatlı şey de kim ?" . " Bunu dün eve gelirken sokakta buldum. Acıkmıştı ve kimsesizdi , bende almak istedim ve aldım. Çok tatlı öyle değil mi " dedi. "Kesinlikle öyle. Ee nasılsın okulun ilk günü senin için nasıl geçti?" dedim ve konuyu farklı bir yere çektim. "Gayet güzeldi. Şu yeni gelen çocuk varya hoş çocuk değil mi ?" Biraz düşündüm . " Yani çok da abartılcak kadar değil . bilemedim yani " ve gözlerimi elimdeki köpeğe çektim. Gerry den bi cevap gelmedi. Sonra beraber kafeye gidip birşeyler içtik. Ve sohpet ettik. Birden dikkatim dağıldı çünkü telefonum çalıyordu. Annem arıyor. Hemen telefonu açtim . " alo ?" " alo kelly nerdesin sen ? Greg amcanların akşam yemeği davetine gidicez demiştim sana." olamaz ya nasıl unuturum. " Ama anne orda birsürü büyük kişiler var. Ben orda ne yapıcam?". " Greg amcanın bi akrabası varmış . Seninle aynı yaştaymış . Tanışırsınız işte " " of anne peki tamam." -Ben eve gidiyorum gerry . Üzgünüm biyere gidicekmişiz. - sorun değil kelly görüşürüz . Ve hemen eve gittim . Greg amcalara vardık. Ne ! İnanmıyorum , bu edward. Annemin dediği çocuk yoksa bu muydu. Yemek sofrasına oturduk. Büyükler bizi tanıştırmaya çalışıyordu. " Bak Kelly cim , bu bizim akrabamız Edward . seninle aynı yaşta . Edward bu da Kelly " ben hemen cevap verdim. " Şey biz zaten tanışıyoruz, bizim okulda , aynı sınıftayız. " Evet . dün tanıştık" dedi edward ve beni doğruladı. Artık eve gitme vaktimiz geldi. Eve geldiğimde çok yorgundum. Hemen yatıp uyudum. Yani yarın sabah okul vardı.
***
NOT: Arkadaşlar , okuduktan sonra düşüncelerinizi almak istiyorum. Yorum yapın , bekliyorum.Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Novela JuvenilHayal Kırıklığı Doğru kişiyi bulmaya çalışıyordu. İki kişi arasında kalmak onun için belki de en kötü şeydi. Bir yanda ilk görüşte sevdiği çocuk , bir yanda hala unutamadığı eski sevgilisi. Peki , Kelly bu iki kişi arasında ki doğru kişiyi bulabilec...