"Sevdim/ Sövdüm"

42 3 1
                                    

Thomas beni kendine çekti. Bana iyice yaklaştı. Hatta burunlarımız değiyordu. Heyecandan kalbim pıt pıt atıyordu. Yine aynı his olmuştu. "Şimdi ne hissediyorsun?" dedi Thomas. Bende elini aldım ve kalbime götürdüm. "Dinle!" dedim "normal mi bu ?". Kalp atışlarımı duyduğuna emindim. Kalkıp gitmeyi planlıyordum. Döndüm ki Thomas beni tuttu sıkıca çekti kendine. Beni çekmesi ile beraber dudaklarımız birbirine deydi. Bir an elimi kolumu nereye koyacağımı bilemedim. Thomas beni ölmüştü , ve ben buna karşı koyamamıştım.Neler oluyordu bana böyle ? Anlayamıyorum.

**********
Thomas beni öperken sınıfta kimse yoktu. Birden kapının açılma sesini duyunca hemen birbirimizden ayrıldık ve ben birden ayağa kalktım. İçeri giren Edward ı görünce gözlerim pörtlüyordu resmen. İyiki bizi görmemişti. " Böldüysem , gidebilirim." dedi edward. "Yok canım. Ne alaka! Ne bölücen! Neyi bölücen be!" diye çıkışırken Thomas ın sessizce kıkırdadığını gördüm. Ohh, gül tabi sen Thomas. Tabi sen rahatsın. Edward'ın gergin olduğunu görmemek mümkün değildi. Offf ne yapıcam ben şimdi? Kimi seçicem? Birden düşüncelerin arasında kaybolurken içeriye bir kız geldi. Tam Edward'ın yanında durdu. "Edward bi konuşabilir miyiz ?" dedi. Tek kaşımı kaldırdım. Ne konuşması ki şimdi bu? Berabersınıftan çıktılar. "Heyecanlanınca çok tatlı oluyosun" diyen Thomas'a döndüm. Hafifden sırıtıyordu. Ne diyebilirim ki cevap olarak. "Hıı tabi" dedim.  Kapıdan giren bu kez Gerry oldu. Kolumdan tutup çekiştirdi beni. "Kelly sana bişey diycem ama sakin olmaya çalış." diyince şaşırdım. "Noluyo Gerry? Çabuk anlat" dedim kaşım çatık. Ahh içime gıcık bir his geldi. Mideme daha doğrusu. "Edward'ı bi kızla beraberken gördüm. Ama sarmaş dolaşken" diyince şaşırdım. Dankkk!! Kafama şimdi dank etti. Demek o sınıfa gelen kız o yüzden gelmişti. Ne yani Edward da hemen beni unutup o kızın yanına mı gitti? İnanamıyorum yani. Evet kırılmıştım ona. Bu saatten sonra önümüzdeki maçlara bakıcam. Kararım buydu.

"Beni ilgilendirmez" diyince Gerry şaşırdı.

"Ne demek beni ilgilendirmez? Sen değil miydin kızım Edward'ı seven?" dedi. Haklıydı da. Bi zamanlar öyleydi.

"Yani" dedim cevap olarak.

"Aslında Edward bu olayı benim gördüğümü görünce Kelly e söyleme demişti ama ben duramadım" deyince bu lafın gerçekten son raddeye geldiğini fark ettim. Bu sefer gerçekten çok kırıldım. Gözlerim doldu.

"Yeter !! Bana Edward'dan bahsetme . Ben artık onu sevmiyorum." dedim.

"Kim?" dedi . Gerry benim yakın arkadaşım dı. Anlamıştı. Anlar.

Boğazımı temizledim." Tho-" diyemeden Gerry nin arkasındaki kişiyle gözlerimi pörtlettim. Öksürmeye başladım. Gelen Thomas dı tabiki. Sırıttı. "Naber kızlar?" diye sorunca Gerry önce Thomasa baktı . Gözlerini pörtletip oda öksürüğüme eşlik etti. "Noluyo ya? Toptan boğulmaya mı karar verdiniz " deyince yarı yapmacık yarı gerçek kahkahamı attım. Zil çaldı sonra. Okul bitti. Okuldan çıktık. Sanırım artık Gerry ile tekrar konuşmaya başladık. Merdivenlerden inerken yanıma Edward geldi yanıma. Ama hiç bakmadan yürümeye devam ettim. "Kelly. Bugün Gerry bana birşey dedi." diyince onu sevmediğimi söylediğini anladım. Zaten bunu duyması için söylemiştim. Hemde gerçek. "Evet?" dedim sorarcasına. "Doğru mu?" dedi. Ahhh !! Bu çocuk her şeyi daha da zorlaştırıyordu. Niye yalan olsun ki? "Gerry'e yalan söylemem ben" dediğimde ima edercesine söyledim. "Kelly ..." dedi edward. "Edward Gerry bugün o sarmaş dolaş hallerini söyledi bana. Kırıldım. Ona söyleme demen kırdı. Sen benim için artık yoksun Edward. Evet seni sevmiyorum" dedim . " Böyle düşündüğünü bilmiyordum. Ben senin üzülmeni istememiştim. Ama sanırım daha çok üzmüşüm. Çıkıyorum hayatından. " dedi ve gitti. Damlalar yanaklarımdan süzülürken yanıma Gerry geldi. "Sevseydi gitmezdi. Üzme kendini" dedi ve sıcak bir gülümseme yayıldı suratında. Haklıydı. Demekki hiç sevmemişti. Sarıldım ona . "Bişeyler yapalım mı beraber?" dedi. "Yapalım" dedim. Sıkılmıştım zaten. Gerry sırıttı sonra. Kesin birşey yaptı bu yine. Çünkü gerry birşey planlayınca hep böyle gülerdi. Beraber taksiye bindik. "Ya niye taksiyle gidiyoruz ki? Otobüs yok mu?" diyince yine sırıttı. "Gidince anlarsın" dedi. "Sen yine ne karıştırıyosun ?" diyince daha çok güldü. "Hiiç " dedi. Bu hiiç daha çok şey gibiydi. 'Ben senin şimdi hiç tercih etmek istemeyeceğin ama sonra hiç pişman olmayacağın aksine teşekkür ediceğin bişey yaptım. ' gibiydi. Yol boyunca camdan baktım. En son dağlık bir alanda durduk. İleride bir ev vardı. "Burası neresi?" dedim. "Burası arkadaşımın evi. Seninle tanıştırmayı düşündüm." dedi. Ne yani? Bu kadar olamazdı. Kesin tanıdık biriydi. Kapıyı tıklattık. Kapıyı açanı tanımıyordum. "Hoşgeldiniz. Girin içeri" dedi. Erkekdi. Zaten kız bekleyen de yoktu. Girdik içeri. "Sen Kelly olmalısın. Ben de Luke . " dedi. Beni tanıyor mu bu çocuk. "Evet. Memnun oldum" dedim ve koltuğa oturduk. Ben size içecek bişeyler koyiyim diyip mutfağa girdi çocuk. Gerry nin de telefonu çaldı. Ben de bir tolete gidiyim dedim. Yukarı çıktım. Tolet sandığım kapıyı açtım. Doğru tahmin. İçeri girdim. Aynadan kendime baktım. Saçımı başımı düzeltip çıktım. Çıkar çıkmaz arkamdan biri bir eliyle ağzımı kapattı. Bireliylede belimden tutup beni sürükledi. Noluyo be? Koskoca evde kaçırılcak değildim ya. Ne yani Gerry nin arkadaşı psikopat falan mı çıktı. Beni sürükleyen belimdeki el kapıyı açtı. İçeri girdik. Gördüğüm kişi ile gözlerimin pörtlemesi bir oldu. Thomasdı bu. Bıraktı beni sonunda. "Napıyosun sen be!?" dedim. Sırıttı. "Hiiç. Biraz seni görüyim dedim." "Niye normal insan gibi gelemiyo musun?" dediğimde kahkaha attı. "Cık. Gelemiyorum. Böyle daha güzel" dedi. "Hay ben senin zevkine.. Ödüm koptu olum." dedim . güldü. "Oğlum?" dedi. "Hıı oğlum. Beğenemedin mi?" dedim gülerek. Bana adımlamaya başladı. "Sen söyleyince beğendim." diyince biraz utandım. O bana geldikçe ben geriye adımladım. Sırtım duvara deyince kaçıcak yerim kalmadı. Kollarını yasladı. "Uzak dursana ya!" diye sitem ettim. Güldü. "Niye? Beni özledin mi?"

"Niye özliyim daha sınıftayken beraberdik" deyince aklıma bir olay gelince alnıma vurdum. Safım ben yaa. Valla bak. "He normalde özlüyosun yani" deyince açık verdim yine. "Niye çok mu garip" dedim gözlerimi kaçırarak. Gözlerim odaya bakınıyodu. "Kelly" kafamı döndürünce Thomas la dip dibe geldi. "Ha?" dedim kısaca. Kahkaha attı. Tam bana iyice yaklaştı ki kapı açıldı. "Hay ben sizin.." dedi Thomas sessizce. Kıkırdadım. Gelen Gerry ike Luke di. "Biz yanlış zamanda geldik herhalde" diyen Luke e yastık fırlattım. Güldüler Gerry ile. "Siz naptınız içeride " dedim gülerken ve Göz kırptım. Gerry ayak uçlarında gelip giderken gözleri odayı gezindi. "Ooooijooo" diye sesler çıkarırken Thomas la ben çok eğleniyorduk. "Siz naptınız" diyen sese bakınca durduk ikimizde birbirimize baktık thomas la. "Hiiiç. Ben biraz Thomas a sövdüm oda dinledi güldü falan. " dedim. "Tabi . tabi. Biz girince hiç de öyle değildi " diyince Luke utandım. "Sizede söviyim mi ? İstermisiniz?" diyip güldüm. 'Tabi tabi' dermiş gibi başlarını sallayıp güldüler.
*******
Gerry ' e bir bakış fırlattım. "Biz kalkalım mı artık annem merak eder. " dedim. Belki biraz kaçmak için de olabilir yani. "Olur" dedi Gerry ve ayağa kalktık. "Siz nasıl geldiniz buraya?" diye soran Thomas'a baktım. "Taksiyle. Niye ki?" dedim. "Niye gidip almadın kızları Luke!!" dedi. Gerçekten ciddi bir ortam olmasa gülücektim şimdi. "Ne biliyim abi! Gerry geliriz biz deyince." dedi. İçimden hala gülüyordum ya neyse. "Neyse tamam ya ." dedim. "Busefer bırakırız ama" dedi Thomas. Benim de işime gelir yani. Birlikte evden çıktık. Sanırım Thomas'ın arabası olan arabaya bindik. Gerry arka koltuğa geçti. Tam ben de arkaya geçiyodum Gerry'nin arkadaşı olan şahsiyet Luke arkaya geçti ve pis pis sırıttı. "Yaa!" diye karşı çıksam da öne oturmak zorunda kaldım. Dikiz aynasından Gerry nin yüzünü görebiliyordum. Komik komik surat ifadeleri yapıyordu. Önce Gerry gitti. Sonra da beni bıraktılar. Aslında Gerry e bize gel dedim ama işi varmış. Şimdi aklımdan nasıl senaryo uydursam da annemi inandırsam diye düşünüyordum. Sonunda eve geldim.

Kapıyı sessizce açtım ve ayak ucunda yürürken annemin senini duyunca ' işte şimdi yakalandın kızım ' diye düşünüyordum. "Nerdesin sen kız bu saatte?" diye sormaya başladı annem. "Anne Gerry beni arkadaşı ile tanıştırdı" diyince annem yeni soruya geçti hemen. "Kız mı erkek mi?" deyip tek kaşını kaldırdı. "Kız tabiki" deyip bi yalan uydurdum. Sonra hemen odama çıktım. Soru bombardımanından kurtuldum. Telefonuma mesaj gelmiş.
Edward!!;
Kesin kararını senden duymak istiyorum.

Ben;
Madem bu kadar ısrar ediyosun söyliyim. Kesin Kararım Thomas!! Sana yeni sevgilin ile mutluluklar..

Off bu çocuk gerçekten sınırları zorluyor yani. Ben onun hakkında tek bir kelime dahi duymak istemiyorum. Çocuk geliyo mesaj atıyo yani. Neyse moralimi bozamıycak bu sefer. Bugün yeterince heyecan vericiydi zaten.
*****
Sabah okula gittim. Güzel güzel sınıfa girdim ve BAMM!!!

Meraklı yerinde bitirdim hagzhagd.. Merak edin biraz diyecem ama o kadar da heyecan verici değilmiş gibi hissettim şimdi. Olsun siz yine merak edin .

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin