"Kanka İhaneti"

83 3 1
                                    

Okula gelir gelmez sınıfa eşyalarımı bırakır bırakmaz Gerry'yi buldum ve yürümeye başladık . Birden koridorda herkes bir yere toplandı ve çığlık sesleri yükseldi. Hemen Gerry ile oraya koştum. İnanmıyorum! Edward ve bir çocuk yumruk yumruğa kavga ediyorlardı. Ben hemen kavganın arasına atladım .

"Hey sakin olun! Ayrılın , niye kavga ediyosunuz?"

Edward cevap verdi hemen .

"Sen karışma Kelly. Gebericek bu şerefsiz.!!"

Karşıdaki çocuk daha da öfkelendi.

"Dikkat et ben gebertmiyim seni ."

Napıp ettim ve onları ayırdım. Edward'ın yüzü kanıyordu. Ama etkilenmiş gibi davranmıyordu. Hemen sessizliğin içine girdim.

" Hemen revire gitmen lazım. Suratının haline bak ."

Edward yamuk ve sinsi bir gülüşle cevap verdi.

"Sen benim için endişelendin mi ?"

Bi an afalladım. Gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Ne? Alakası yok. "

" Peki öyle olsun " dedi ve revir konusuna geri cevap verdi edward. "Ben iyiyim , revire gerek yok "

"Saçmalama gidiceksin. " dedim ve bileğinden sıkıca tutup revire doğru sürükledim onu.
Oda gelmek zorunda kaldı tabii. Revir gerekli küçük tedavileri yaptı. Ama ders zili çalmış ve derse çoktan başlamışlar. Hemen kapıyı çalıp içeri girdik. "Geçiktiğimiz için üzgünüz hocam , arkadaşla revire gittik de " dedikten sonra yerlerimize geçtik. Gerry yüzüme kaşlarını çok hafif bir şekilde çatmış bir şekilde yüzüme bakıyordu. Ona cevap vermeden yerime oturdum. Dersten sonra Gerry yanıma geldi.

"Kelly , Edward ile aranızda birşey mi var ?"
Birden dilimi yutmuş gibi hissettim.

" Tabikide yok. Nerden çıkardın."

"Bilmem son zamanlarda çok yakınsınız. "

"Gerry hem sen neden merak ettin ki bunu ? " derken gözlerimi hafifçe kıstım.

"Sana bişey söyliycem. Şeey ben Edward dan hoşlanıyorum."

Nee! Bu olamaz, neden bilmiyorum ama beynimden vurulmuş gibi hissettim. Bir süre sessizlik oldu. Tekrar gerry konuştu.

"Ke-kelly.Niye konuşmuyorsun? Kelly?"
Bir cevap vermek zorundaydım.

"Hiçbirşey.." dedim ve sınıfa koştum. Sınıfta edward vardı ve ona gözlerimi kısıp pis bakış attım. Bu şey benim üzülmeme büyük sebep olmuştu.
***
Not:Bölüm sonu yorumlarınızı bekliyorum canlarım.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin