"Tesadüf Öğrenci"

32 2 4
                                    

İkinci dönem gelince sınıfa yeni kişiler gelmiş . Bugün ilk ders onlarla tanıştık. Yeni kızlardan birinin adı Ketty , erkek olanin adı da Johnson dı. İlk derste onlar kendilerini tanıttı. Ders bitti ve tenefüste Ketty yanıma geldi. "Sen Thomas'ın eski sevgilisi misin?" dedi.Ketty derken şu benimle karıştırılan ketty miydi. Sinirlendim birden. "Sende yenisisin herhalde." dedim. Cevap bile veremedi. Adeta dilini yuttu."Yenisi değil canım , SEVGİLİSİ'yim. " dedi.  Egoist ! Özgüveni tavan yapmış kızın resmen ya ! O kendini ne sanıyo ki hem. Ucuz kızın teki , hayır yani herşey normal gitse bu kız değil ben thomas ın sevgilisi olucaktım.Ne bu ulaşılmazım tavırları anlamadım. Bir hışımla gittim tuvalete. Telefonumu aldım hemen elime ve rehberden P harfini buldum. P kimmi , P Thomas ' ın P si yani PİSLİK. Evet onu pislik diye kaydettim. O telefon olayindan sonra tabiki. Hemen aradım oda açtı. "Bidaha Sevgiline söyle her önüne gelenle sevgilisi hakkına saçma sapan sohbetler yapmayı kessin" dedim. Bana şok olucağım bir cevap verdi. "Kelly , dinle. Ben sizin okula geliyorum. Yeniden..." telefonu kapattik. Ketty ile birbirimize düşmandık. Gerçi ben Thomas dan hoşlanmıyordum ama , niye bilmiyorum o pis sarı dan hiç hoşlanmıyorum. Pis Egoist...


Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin