"Boynuz mu?"

50 4 10
                                    

Ertesi gün okula giderken epeyce düşündüm. Thomas ile telefondaki konuşma geldi aklıma .Sizin okula gelicem demişti. Ne yani bugün mü gelicekti? Gelmek zorunda mıydı ? Ben onu görmek istemiyordum belki. Okula varınca gözüm sınıfta gezindi. En arka sırada thomas oturuyordu. Biliyordum!  dedim kendi kendime. Ona aldırış etmeden sırama oturdum. Ama onu görmek benim sinirlerimi bozuyordu. Sınıfa Edward girince bütün konsantrem ona gitti. Günaydın öpücükleri selamlaşması bitince , ki bunun thomas a karşı benden uzak dur uyarısı olmasını dileyerek yerime oturdum. Sonra sınıfa Ketty geldi. Gözlerini pörtletmiş thomas a bakıyordu. Ama onunla konuşmadılar. Sanırım dün kavga etmişler , içimden bi ses bu kavganın sebebi benim diyordu. Bir kaç ders geçti. Sonra Thomas yanıma geldi. Ve beni kolumdan çekiştirdi. Bende bırak beni gibi uyarılar yaptım ama beni dinlemedi. Bahçeye çıkınca konuşmaya başladı. "Eskisi gibi olmaya devam  edicez . Edelim." dedi. Öfkeden köpürebilirdim. Sen önce hiç birşey deden çek git , 7stüne hiç arama , hatta üstüne sevgili yap ve isimlerimizi karıştır. Sonra hiç birşey olmamış gibi eskisi gibi olalım de." Neden?" diyebildim sadece. "Çünkü seni seviyorum , ve ben bir hata yaptım." iyide benim sevdiğim bir çocuk vardı ve oda beni. Aynısını söyler söylemez arkamdan Edward ınsesini duydum. "Kelly ! Sen napıyosun burda . böyle!" dedi. Böyle mi? Sinradan fark ettim ki thomas ın eli hala bileğimdeydi. Hızlıca elimi çektim. "Anlatıcaktım. Gerçekten" dedim. "Neyi! Şaka mı ?" dedi. Ahh olamaz onu aldattığımı düşünmüştü. Haklıydı daben olsam bende öyle d7sünürüm. Arkasını döndü ve yürümeye başladı. Peşinden koşarken Thomas seslendi "Cevabını bekliyorum." cevap mı ? Gerçekten mi ? Gözümüdevirip edward ın peşinden koşup herşeyi söyledim ama bana inanmadı. Kaşları çatık ve bana bakıyor. "Seni aldatmıyorum" dedim . Bana öyle bir cevap verdi ki "Seni sev.. Kıskanmıyorum." Bir an kalbim durdu. "Bemi sevmiyorsun! Anladım . " dedim ve gözlerimdeki yaş yanaklarımdan süzül7rlen dön7p gittim. Bahçeye gittim. Ağlarken yanıma Gerry geldi. "Bana seni sevmiyorum diyordu , yalan attı." dedim.biraz daha iyi konuşurken kendimi gerçekten iyi hissettim.

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin