"Maar wat? Hij heeft gezegd dat als ik naar de politie ga er iets zal gebeuren met mijn mama. "Maar Sihem schat luister eens goed naar mij? Hij weet toch niet dat we naar de politie gaan? Dus geen zweet alles komt inorde."
"Bedankt maar ik ben nog niet echt gerust" "Hoezo?"
"Ik ben bang dat wat er juist is gebeurd allemaal opgezet spel was en dat hij gewoon wist wie we waren en misschien was het ook zijn bedoeling dat Ilias zijn mobieltje te pakken moest krijgen." "Ik denk het niet werd Sihem snel onderbroken."
"Hoezo je denkt het niet?" vroegen de meisjes verbaasd.
"Kijk eens aan Sihem je vorig nummer staat hierop en..en jou nummer ook Amina." Wat serieus? Nee? Laat me zien." Je hebt gelijk, ik kreeg vorig week 2 anonieme telefoontjes." "Zie je wel, hij is gewoon gek in zijn hoofd afoe hij moet opgevangen worden door een speciaal instelling ofzo" Ben je nu overtuigt Sihem on naar de politie hier mee te stappen?
"Jazeker! Maar stel je voor als wij naar de politie gaan kan hij in die tussentijd naar mijn ouders gaan?" "Niet aan denken je ouders zijn veilig"
Ilias keek even verder in het mobieltje van Haroun en stond verstijfd en stopte tegelijk de auto. "Uhm gaat alles wel goed?"
"Neen. Neen het gaat helemaal niet goed kijk wat ik op het mobieltje vond. "WTF riepen Amina en Sihem. Naaktfoto's van meisjes en ze werden duidelijk gedwongen. "Mag ik eens kijken" zei Amina "Ik ken deze meisje dat is Samira. "Samira Dehman of wat riep Ilias? "ja waarom ken je haar? "VERDOMME riep Ilias boos terwijl hij met zijn handen op de stuur klopte. "Moet je mij iets vertellen Ilias?"
"Beloof je het niet door te vertellen?"
"Oh Ilias ik beloof het zeg jet je maakt me nieuwsgierig!"
Wel Samira is..
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...