Ilias was duidelijk jaloers..
De eerste bel ging. Het is speeltijd 'Zag je dat? zei Sihem tegen Amina. Hij werd jaloers omg zo schattig. Ik ben er zeker van dat hij gevoelens heeft voor jou! 'Denk je dat echt? Zei Amina twijfelend'. Ja ik ben er heel zeker van. En Amina waarom ben je naar hier gekomen? Juist deze school het is niet dat ik jou buiten wil in tegendeel ik ben juist super blij. Nou ja luister vorig jaar werd ik gepest door een jongen het was eigenlijk niet alleen pesten, het was veel erger er was een jongen dat altijd flirten met mij en me altijd probeerde te kussen en als ik dat niet deed ging er met mij iets gebeuren, maar toch deed ik het niet en toen werd ik hoer slet bitch genoemd en ik was dat echt beu. Sihem werd er een beetje emotioneel van. 'Wie? Wie was dat jongen? Ik zal hem! 'Wel beloof je niets te zeggen? 'Ik beloof het!
Hij zit hier op school een straatje verder hij volgt mechanica.
Hmm? Wie dan zei Sihem verbaasd? 'Het was Haroun. 'Sihem werd stil en rood. Haroun? Zei Sihem fluisterend. Ja Haroun waarom zo verbaasd Sihem? Nee ik voel me niet zo goed.. ik moet even naar toilet.
Amina was in de war toen ze opeens Ilias zag aankomen. Hallo schoonheid'. Hey Ilias je komt als geroepen ik heb eens een vraagje.'Ken je Sihem al lang? Zit ze al lang in je klas? 'Al 2 jaar waarom? Omdat ik het vertelde van Haroun en liep toen weg. 'Wel ehm.. 'Nou vertel je maakt me nieuwsgierig' ik zeg het jou als ik je echt kan vertrouwen. Ik ben te vertrouwen hoor. 'Wel Sihem en Haroun zijn sinds vorig jaar een koppel. 'Een wat? Omg? Daarom dat ze wegliep. 'Maar Haroun is een goeie jongen geworden. Hij is is niet meer zoals vroeger. Ook al is dat zo ik wil niets meer te maken hebben met hem. 'Ilias keek haar verliefd aan' Ilias vroeg de gsm van Amina. Amina geef je mobieltje eens? Ehm ja oke alstublieft. 'Ziezo hier heb je je mobieltje terug. Wat heb je gedaan? 'Kom je wel zelf achter als je me vertrouwt'. Maar ik vertouw je al. Dan is er geen probleem schoonheid. Hehe hmm wat ruik je heerlijk. Oh dankje maar jij ook. Amina wist niet wat antwoordde en lachte verliefd naar hem. Terwijl Sihem klaar is van haar toiletbezoek kwam ze terug naar Amina. 'Ilias fluisterde nog snel iets in de oor van Amina.''je weet het niet van mij dat ze een koppel zijn'' Amina knikte snel nee. Hey Sorry schat ik moest even naar de wc ik voelde me niet zo lekker. 'Geen probleem. Maar Amina ik moer jou wel nog iets zeggen.. 'Nou wat dan?' Haroun is mijn vriendje.
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...