Hoofdstuk 9

105 18 0
                                    

Samira is.. "Wel zeg op"
Samira is verdomme mijn nicht!"
"Ohnee wat erg!" Sihem begong inneens te huilen. *Snik snik*
"Sihem gaat het? Wat is er met je?"
"Wel luister Haroun wou bij mij net het zelfde doen hij bracht me naar zijn kamer en inderdaad daar lag Samira huilend en natuurlijk ik wou haar redden maar ik moest eerst mezelf redden dus ik ging stiekem naar de wc en vandaar ben ik uit de raam geklommen en weggevlucht, een beetje verder op kwam ik een oud koppeltje tegen met een hond ik heb hun nog gezegt dat er in dat huis iets erg aan de hand was maar ze wouden me niet helpen misschien omdat ik een Marokkaan ben dus ik heb echt moeite gedaan om Samira te redden maar het was niet gelukt. Oh Ilias het spijt me zo het is allemaal mijn schuld.
"Snik* heftig verhaal en neen Sihem je moet de schuld echt niet op jezelf steken. Het is de schuld van die homo ik zal hem op een dag de keel doorwringen. We gaan nu meteen naar de politie!
*een kwartiertje later*
"Goedemiddag met inspecteur lommelen waarme kan ik jullie van dienst zijn?"
"Wel er is een jongen genaamd Haroun hij dwingt meisjes om naaktfoto's te sturen hij heeft deze twee meisjes ook gepest en gedwongen om hem te kussen en dit meisje *sihem* is één jaar met hem geweest zonder dat zei het wou, ze werd ook gedwongen voor naaktfoto's te trekken. En dit meisje *Amina* is door hem dit jaar naar een ander school gekomen vanwege dat pesterije van Haroun. Maar toen bleek dat Haroun een straatje verder van onze school mechanica volgt. Deze meisjes voelen zich niet meer veilig zolang die gek nog rondloopt."
"Wel dit is een heel heftig verhaal alles staat genoteerd wij nemen deze zaak heel ernstig. Heb je nog iets dat verwijst naar die jongen?"
"Wel ja hoe kon ik het vergeten hier heb je Haroun's mobieltje hier staan de foto's en nummers van vele meisjes. Inclusief er staan ook foto's op van mijn nicht Samira fluisterde hij zachtjes."
"Dankjewel, wat is jullie namen?"
"Mijn naam is Ilias. Dit is Amina en zei is Sihem."
"Oke dat staat genoteerd. We begingen zo snel mogelijk met de zaak. Mag ik snel even no jullie contactgegevens?.
"Natuurlijk.."
"Ziezo staat allemaal genoteerd ik contacteer jullie zo snel mogelijk. Laat het nu maar aan ons over."
"Dankje wel"
"Tot uw dienst."
Voila Sihem dat is geregeld maak je maar geen zorgen alles komt in orde. Ik breng jullie nu naar huis."
"En ohja Amina?' Vroeg Ilias.
"Ja?"
"Gaat onze date nog door vanavond?"
"Tuurlijk wel"
"Oke super en nam haar hand vast. Amina lachte verliefd naar Ilias en zei: "bedankt ilias bedankt voor alles"
"Heel erg bedankt zei Sihem stilletjes"
"Dat is graag gedaan meisjes ik doe er alles aan om jullie te beschermen."
*ze reden weg.*
En kwamen thuis aan. "Bedank en tot straks ik app je nog zei Amina. "is goed bslama zina"
Daag Sihem. "Bye en bedankt"
" wat heb jij toch een lief vriendje zei Sihem plaagend tegen Amina. "Schat hij is nog niet mijn vriendje" "Nog niet he je vind hem wel leuk geef maar toe" "Jaa natuurlijk vind ik hem leuk.
*Hallo meisjes riep Lina Wow Sihem ben jij dat echt? "ja haha en seg Lina vanavond is de tv van ons ik blijf bij jullie terwijl Amina naar de bio's gaat. "Bio's? Ik weet daar nog niets van en mama ook niet denk ik?"
"Oeps echt niet. Ze heeft een date met een jongen. "Een date met ee jongen klonk er op de achtergrond in de living. "Heeft Amina het je nog niet verteld? "Nou neen Amina blijft mooi hier."
Amina liep van de trap naar beneden en riep heftig "neen ik ga!" "ga je alleen of met een jongen?" "met een jongen mama, het is Ilias." "Ow Ilias dat is een lieve jongen ik geef je mijn toestemming laar je zegt niks tegen je vader. "Wat ga je aantrekken? "Dat weet ik nog niet ik ga mij nu klaarmalen Ilias komt al binnen drie uurtjes.

De NieuwelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu