Hoofdstuk 17

72 14 1
                                    

Ondertussen om 8:00
*ding dong*
"Wie is daar?" riep de mama.
"Hallo mama ja wij zijn het Sihem en amina"
Meteen deed Laila open.
"Uhm schattjes wat doen jullie nog hier? Waren jullie niet op weg naar school?"
"Nou kijk mama we zijn Ayoub en Sharon tegen gekomen in de trein en Sharon kwam toen aan mij vragen wie Sihem was. Dus ik heb gezegt dat dat een nieuweling was op onze school. Ma ze had Sihem echt niet herkend. En we gaan dus Agent Lommelen contacteren en dat vertellen tegen de directie en naar iedereen van de leerkracten waarvan we les krijgen dat ze daar allemaal van op de hoogte zijn. Komt wel goed hopelijk. Je gaat ons toch helpen?"
"Natuurlijk ga ik jullie helpen maar wat gaat er gebeuren met Sihem?"
"Ja ik ben dan zogezegt naar een ander school."
"Weet Ilias hier al van Amina?
"OOH Ilias omg hij denkt dat ik op school ben ik sms hem snel en zeg dat ik met iets belangerijk bezig ben en dat ik het hem straks allemaal wel vertel."
*Sorry Ilias schat maar ik en Sihem konden niet op school komen. Ik vertel je straks alles. Alles was ineens gebeurt. Was onvoorspelbaar. Kusjes je meisje."
*Oh want ik maakte me al zorgen. wat is er gebeurt misschien? Is alles oke? Moet ik me zorgen maken? Ik hou van je en ik wil jou niet kwijt. Kusjes je jongen."
Amina had helaas geen tijd meer om te reageren ze contacteerde Agent en vertelde alles wat er op de trein deze morgend werd afgespeeld. En inderdaad Agent Lommelen vond het een schitterend idee. "Ik contacteer zo snel mogelijk de directie morgen kunnen jullie naar school gaan dan is alles geregeld."
*ondertussen op school*
"Heey Ilias lekkertje waar is Amina en dat meisje? Ze zaten samen met me op de trein ze zijn er niet? Hoe kan dat nu?"
"Ik weet het echt niet."
"Maar zo lang Amina niet in je buurt is ben jij van mij." en ze wreef met haar hand over zijn borstkas." "Raak mij niet aan jij vieze slet." "hmm klinkt wel goed ik ben jou vieze slet" en kwam steeds dichter bij Ilias.
"Ayoub stond foto's te trekken en stuurde het naar Amina met daarin 'kijk je bent er even niet en je Ilias zit al mer andere meisjes te titsen'
"He ewa ik ga u eentje geven."
En meteen toen Ayoub het teken gaf dat hij een foto nam liet Sharon los. "hahahha" Klonk haar lach gemeen.
Amina 1 nieuw bericht op messenger van Ayoub.
"Huh sinds wanneer heb ik een messenger van Ayoub?
Ze lockte vaar gsm en keek haar berichtje.
Amina stond even verstijfd.
"Is alles oke Amina?"
Amina barste in tranen uit.
"Geef me dat mobieltje eens.. WTF? Is dat Ilias? Nenee Amina maak jeaar geen zorgen."
"Hoezo?.. snif snif."
"Het is Sharon de hoer dit is opgezet spel schat. Ilias zou jou nooit bedriegen. Ze wil jou en Ilias gewoon uitelkaar. Omdat jullie zo schattig zijn."
"Hmm de bitch ik zal ze wacht maar."
"Zo herken ik je weer."
"Dankje Sihem zonder jou had ik het sowieso al opgegeven."
"Je hebt altijd mijn steun"

De NieuwelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu