*20:30 aangekomen galabal.
de zaal zat al vol, alle ogen werden op Sihem Amina en Lina gerricht iedereen was aan het staren en werd gefloten.
Ilias liep naast Amina en nam haar hand en liepen samen verder.
"Amina, Amina. Sharon loopt daar." zei Sihem. "Haha omg wat is er met haar wenkbrauwen gebeurt?" zei Amina lachend.
"Ze heeft ineens te veel spatie tussen haar wenkbrauwen, waarschijnlijk wou ze ze zelf maken maar kon het niet." "Hahahaha wollah ik kan niet meer van het lachen.. Oei wacht ze kom onze kant op." zei Amina lachend. "Haha jullie zien er mooi uit zeg ik eerlijk maar niet mooier dan mij. Ik ga winnen." zei Sharon overtuigend.
Amina, Sihem en Lina keken elkaar aan en moesten lachen."Haha wacht maar." zei Sharon boos.
"A ga weg bitch" zei Sihem kwaad.Even later kwam Ibrahim..
"Sihem je date loopt daar." fluisterde Amina in haar oor
"Omg Sihem stond verstijfd wat is hij mooi met zijn strakke zwarte pak en witte hemdje waw"
"Ga nu maar naar je jongen." zei Amina terwijl ze Sihem een duwtje gaf in haar rug."Hey.. Hey Ibra.."
Nog voordat Sihem Ibrahim zijn naam wou uitspreken nam Sharon Ibrahim bij z'n arm en kuste hem.
"WAT?! FUCKING HOER LAAT HEM LOS NU!
Ibrahim rukte zuch zelf los van Sharon en gaf haar een mep.
"Eh goedkoop hoertje kowed van mij jij lelijk eend." Riep Ibrahim boos.
Amina, Ilias en Lina waren opweg naar Sihem en Ibrahim.
"WTF bent gij nu echt op uw kop gevallen? Gewoon iemands date kussen?" zei Amina boos.
"Ga een leven zoeken gestoord wijf." riep Ilias boos. "laat haar kom we gaan naar daar schatjes" zei Sihem."Sorry Sihem maar niet denken dat er wat is met mij en Sharon het is een jaloerse bitch. Mijn hart ligt bij jou" zei Ibrahim terwijl hij bloosde.
"Shht maar en kuste Ibrahim zachtjes op z'n lippen. Ik hou van je Ibrahim."
"Ik hou nog meer van je."Amina kreeg een grote glimlach op haar gezicht. "Yes hun eerste kus, wat ben ik blij." zei ze tegen zich zelf.
Even later..
"Eeh zusje? Zei Amina.
"Ja?" antwoorde Lina.
"Is dat niet Karim?"
"OMG ja dat is hem, omg wat moet ik doen? Hij mag me niet zien!" flipte Lina rond.
"Jawel ik vind echt dat hij jou moet zien en dat hij denkt in zich zelf dat hij een prachtige meisje heeft laten gaan door naar andere meisjes te sturen."
"Maar ik durf niet." "moet ik met je meegaan?"
"Jaa"
Samen liepen Lina en Amina naar Karim.
"Je wou me spreken?" zei Lina.
"Wauw. Zei Karim en hij bleef staren. "Ben jij Lina?"
"Jaa dat ben ik."
"Je bent nog mooier in het echt, wie is dat meisje?"
"Dat is mijn zus."
"Je lijkt op je zus. Mooie meiden."
"Nou bedankt, wil je nog praten of niet?" "Wel..."Amina liet Lina en Karim met elkaar praten en ging bij Ilias staan.
"Schat gaan we dansen? Vroeg Amina vragend en lachend aan Ilias.
"Tuurlijk schat."
"Dj? Slow music please." Riep Ilias.
"De podium werd vrij gemaakt voor Amina en Ilias alle ogen werden op hun gerricht zelfs de licht spot.
Ineens maakte Ilias een kniel beweging. "Dj geef me microfoon please." "Amina wil je voor altijd bij me zijn? Als mijn vriendinnetje voor altijd?" Vroeg Ilias blij.
"Omg jaa natuurlijk wil ik dat."
"Ik heb daarom voor jou deze ring ik heb zelf ook een ring. Dat is het teken dat we voor altijd samen blijven."
"Vraag je nu echt of ik wil verloven met jou?"
"Jaa schat wil je?"
Natuurlijk wil ik! Kom hier schat!" Amina knuffelde en kuste Ilias.
Mensen: "ooohh cutie's"
*"Waauw wat prachtig zeg! keep jullie maar cutie's"* riep de Dj.Even later..
"Omg proficiat Amina en Ilias." zei Sihem blij.
"Danku schat jij ook met Ibrahim."
"Hihihi bedankt lieverd."
"Ik ga maar eens kijken naar Lina..""WHAHAHA Lina waar is Karim?"
"Dat'em wegblijft ik heb zijn mongolische trukjes wel door."
"Lina? Er loopt een jongen naar jou."
"Omg ja dat is Younes die jongen dat me altijd stuurde en ik hem negeerde toen ik verliefd was op karim weet je nog? Dat is hij."
"Amai amai zet hem op he zus."Eventjes later..
*Het is tijd voor de galakoning en galakoningin uitreiking wie de meeste stemmen heeft wint dus vanaf nu stemmen maar.*
1uur verder..
*jaa mensen we hebben de stemmen binnen. Eeeeeenn de winnaars van Gala 2016 zijnnn..
HET SCHATTIGE KOPPEL AMINA EN ILIAS!!
"Omg echt?! Zo lief denkje lieve mensen.
"WAT? WACHT EEN DAT IS EEN MISVERSTAND!" riep Sharon.
*please beveiliging aub ik ben haar spoeg zat."
Mensen: "HAHAHAHAHA"Even later kwamen Lina en Younes hand in hand naar Sihem, Amina, ilias en Ibrahim.
"Zijn jullie koppel? omg proficiat zusje"
"Dankje"
"Het is 2uur 'S nachts ik ga naar huis zei Amina tegen Ilias."
"Ja kom we gaan naar huis het is al laat."
"Dag schat ik app je nog" zei Sihem tegen Ibrahim.
"Bye liefje is goed."
"Bye Younes ik hou van je."
"Ik ook van jou."
Sihem, Amina en Lina reden samen met Ilias naar de huis van Amina en Lina."Schat tot morgen ik app jou wel!"
"Mwauh"
"Doei meisjes lekker slapen."
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...