Hoofdstuk 13

84 15 0
                                    

Denk jij ook wat ik denk?..
Kan het misschien Sharon zijn? Riepen ze naar elkaar.
"Ik dacht net het zelfde zei Sihem"
"Maar Sharon had toch niets tegen jou Sihem?" vroeg Amina.
"Tja ofwel werd ze gedwingt door Haroun om op ons wraak te nemen misschien is ze jaloers dat wij zo goed met elkaar kunnen omgaan ofwel horen Haroun en Sharon gewoon samen het is een hoer voor iets. En ze heeft ook blauwe ogen en blond haar en zei is ook klein"
"Maar waarom zou Sharon zoiets doen?" "Omdat ze jaloers is." "kennen jullie haar?" zei de mama van Sihem inneens. "Wel ja ze zit bij ons in de klas maar we praten amper met haar" "Maar kan het ook iemand anders zijn dan Sharon? We weten het niet echt zeker" "We zullen het wel te weten komen." Zei Siham.
*verpleegster komt binnen*
Hallo Iness alles in orde met jou? Ik kom je pilletjes geven."
"Ja hoor en bedankt"
*Wie zijn deze meisjes?*
"Dit is Sihem mijn dochter en dat is Amina een vriendin van ons Sihem."
"Zeg mevrouw de verpleegster zei Sihem" *Ja?*
Wat is er nu precies juist gebeurd met mijn mama?"
*Wel jou mama heeft rattenvergif gedronken*
"Iemand moet het in haar drinken hebben gedaan"
*de volgende ochtend zaterdagmorgend om 6:00.*
"Amina word eens wakker kijk eens van wie zouden deze bloemen zijn?"
"Verdomme kijk wat er op het kaartje staat: "Bitches ik weet dat jullie nu op dit moment dit kaartje lezen. Ik zal jullie nog iets aandoen."
"Eerst en vooral hoe kan ze weten dat we dit briefje nu op dit moment lezen?"
"Gooi die bloemen meteen weg" zei Amina luidt. Ze kan er een cameratje in hebben gedaan."
"Hoe weet je dat het een 'ze' is?"
Omdat ik er zeker van ben dat Sharon het is!"
"Ik zal haar de bitch."
* klop klop*
" Ilias ? Wat doe jij hier? En hoe wist je dat ik hier was?" Zei Amina.
"Ik had jou gebeld en je zus Lina nam op en vertelde me dat je hier was. Ik heb nieuws over Haroun." Fluisterde iIlias. vertel het nieuws."
"Wel blijkbaar werkt Haroun niet alleen hij werkt met twee andere mensen en blijkbaar zitten die mensen ook in onze klas. We moeten uizoeken wie die twee zijn!"
"Wel ik denkt dat ik al één van de twee weet wie met hem kan meewerken namelijk Sharon."
"Ja Sharon dat dacht ik ook, wacht maar de bitch. Hoe is het nu met Iness?"
"Het gaat a beter met haar."
"Inschaalah komt alles terug goed"
"inschaallah."
"Kom je met mee Amina terug naar huis? Of blijf je liever bij Sihem en haar mama?"
"Wel ik ben echt moe dus ik ga met je mee."
"Is goed, ik moet je nog iets vertellen maar Sihem mag het niet weten. Sihem ik en Amina gaan naar huis we komen straks weer op bezoek"
"Oke is goed."
"Tot straks Sihem en Iness veel beterschap."
"Daag schat."
*Ilias en Amina verlaten samen de kamer.*
"Oke Ilias vertel nu maar waarom mag Sihem iets niet weten?"
Omdat..

De NieuwelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu