Woensdag 11:00
Jeudrechter."Haroun krijgt ongetwijfeld een zware celstraf van 15 jaar voor 2 moorden en 2 pogingen tot moord, en het dwingen van meisjes voor naakfoto's en van het dwingen van meisjes sexueel contact te hebben met hem. Jou straf ken je." riep de rechter en sloeg op z'n bureau.
"Dan... Sharon voor jou hebben we een speciaal school met begeleiding voor meisjes net als jou daarmee bedoel ik erge meisjes. Meisjes die hulp nodig hebben. Een psychiatrie dus. Maar eerst moet je 1 jaar celstraf doorstaan voor 2pogingen tot moord. Jou straf ken je ook. De rechter sloeg op z'n bureau.
Even later.
Amina en Sihem kregen een messenger van Ayoub. "Sorry van alles jullie zijn echt goede meisjes en jullie verdiende het niet ik heb echt met Haroun en Sharon niets te maken."
Antwoord van de meisjes: Ayoub dat weten we ondertussen Haroun en Sharon hebben hun straf nu.Amina verdtelde alles aan haar ouders en Sihem vertelde hetzelfde aan haar ouders.
Iedereen was weer gelukkig.Maar dan 4jaar later
Amina was toen 22jaar en Sihem net het zelfde. De beste vriendinnen hadden nogaltijd contact met elkaar.
Toen kwam er een dag dat Ilias Amina ten huwelijk vroeg.
Ze trouwde met elkaar.
Ze gaven een groot trouwfeest met alles erop en eraan.Dan een maand later vroeg Ibrahim net het zelfde tegen Sihem. Ze maakte van hun huwelijk een onvergetelijke dag van.
Lina was 20 jaar en was al op haar 19de getrouwd met haar eerste liefde Younes. Van Karim had ze niets meer gehoord.
3jaar later..
Amina had te horen gekregen dat ze zwanger was ze waren heel erg blij. Ilias en Amina kregen een lief klein baby'tje het was een meisje Amina noemde het kindje "Sihem"4 maanden later was Sihem ook in verwachting niet van 1 kind maar van 2 het waren tweelingen 2kleine meisjes. Sihem noemde haar ene baby Amina en haar andere baby Lina. Sihem en Ibrahim waren zo gelukkig.
Ilias en Amina hadden samen een grote villa.
Sihem en Ibrahim hadden een groot appartement een straatje verder naast hun ouders.
Allebij hun ouders waren heel gelukkig met hun kinderen en klei kinderen.
En van Sharon en Haroun? Nee daar hebben ze niets meer van gehoord.
Van Ayoub wel want Ayoub was ook getrouwd met een lieve mooie dame.
Ibrahim, Ilias en Ayoub waren natuurlijk de beste vrienden van elkaar.
Lina ging samen met haar man in het buitenland wonen samen hebben ze een prachtig huis. Nog geen kinderen, maar dat komt natuurlijk nog wel. Natuurlijk komt Lina regelmatig op bezoek naar haar familie en vrienden.Ze leefde nog lang en gelukkig.
Einde verhaal 'De nieuweling'
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...