Hoofdstuk 23

76 15 1
                                    

Nadat Amina en Sihem alles hebben uitgelegd aan Ibrahim kwam Ilias binnen.
"Hey scha... Ehm Ibrahim wat doe je hier?
"Ilias Ibrahim weet het hij weet onze geheim ik heb alles verteld, hij kwam er zelf ook achter."
"Oh als het maar Ibrahim is"
"Ik beloof jullie dat ik zal meedoen met jullie en omdat Sihem de hoofdzaak hiervan is." en Ibra lachte heel lief naar Sihem.
"Schtje Amina waar zit je? Alles goed met je? Wat is er toch meisje?" riepen de ouders van Amina
"Mama papa rustig het is al beter het blijkt dat ze rattenvergif in mijn lichaam vonden. "
"Verdomme wat is dat toch met die rattenvergif."
"Het was met opzet gedaan" zei Sihem.
"WAT? MET OPZET?!" Riep de mama van Amina.
"Blijkbaar een meisje uit onze school."
"Ik zal ze de bitch."
"Laat de politie hun werk maar doen mama"
"Mama ik heb al een vermoeden wie het kan zijn."
"NOU?"
"Sharon heeft het gedaan! Ik zag haar gezicht nog toen ze vroeg of ik even met haar wou praten aan het schoolpoort, precies of ze wist het dat ik ging flauwvallen. Grrr die BITCH! "
"Rustig lieveke we pakken haar terug." overtuigde de mama haar.
"Zo en wie zijn die twee jongens?.. Trouwens k.. Ken ik jou niet van ergens?" Vroeg de vader van Amina nieuwsgierig terwijl hij naar Ilias wees.
"Ja dat kan ik ben Ilias."
"Ja jij bent die jongen die samen met Amina een groepswerk heeft gemaakt bij ons thuis."
"Ja haha dat is waar."
"Wat doe jij en die ene jongen hier bij mijn dochter?"
"Wel ik moest mee van de leerkracht omdat ik uw dochter heb opgevangen. En dat is Ibrahim een klasgenoot dat Amina wou bezoeken."
"Oke als het dat maar is ik ben er vandoor veel beterschap schatteke." en gaf zijn dochter een zoen. "Ga je mee Leila?"
"Ik blijf bij Amina overnachten."
"Oke is goed."
...
"Pff Leila je man heeft het misschien niet graag dat ik in de buurt kom van Amina, hé?"
"Nee hij wil gewoon nog niet dat Amina een vriendje heeft."
"Maar ik hou van jou dochter ze word later mijn vrouw"
"Je moet er gewoon voor gaan. Ik heb er niets op tegen en Jamal zeker ook niet, als je wil wil ik wel praten met mijn man?"
"Bedankt, als je dat wil doen."
*klop klop*
"HÉ, wat kom jij hier doen?"
A.. Ayoub?
"Ik kom mijn geliefde bloemen geven."
"Oh ga toch weg!"
"Ik heb je al genoeg gewaarschuwd ze nu ga je er over." "PAM PATS" Ilias gaf Ayoub een rechter.
"AU wacht maar jij vuile dier. Ibrahim VUILE verrader ik weet u wonen a zemmel. Wacht maar allemaal jullie zullen verschieten."
"Oha die gast is niet normaal schaamt hij zich niet?" zei Sihem.
"Wat is zijn probleem hij brengt u bloemen tzz." zei Ilias boos.
"Wacht ik herken die bloemen. Het waren net het zelfde bloemen als die bloemen van mijn mama weet je nog Amina?"
"Haaà jà da was het stat er iets in de kaartje geschreven?"
"Uhu,:hopelijk voel je je beter. Liefs Ash.
"Wtf wie is Ash?"
"Ik weet het niet, maar da boeit mij ook niet ik gooi ze toch in de vuilbak."

"Nee ik wil weten wie Ash is." "hmm ik heb wel een vermoeden, ik heb ze horen praten toen ik nog in het groepje zat 'ASH' staat voor 'Ayoub, ' Sharon, 'Haroun'" zei Ibrahim.

"Oh wat zijn dat voor slechte mensen, wat haat ik hun toch zo hard!"

"Amina? Je mag naar huis toe gaan" zei een verpleegster. "YES danku."

*Even later: Sihem en Amina gingen naar huis Sihem bleef bij Amina slapen.

Het was al avond Amina kreeg een melding op Smartschool 'Zaterdag is het galabal.

"Sihem zaterdag is het galabal he sjoeke" "Ga je gaan?" "Ja natuurlijk ga ik en jij gaat mee we kopen vrijdag na het school een super mooie kleed en we doen die dan bij gala aan, één van ons twee moet galakoningin zijn. Maar zeker niet Sharon." "Sharon was galakoningin he vorig jaar weet je wie galakoning was? niet boos worden maar het was Ilias." "Ja ja ja maar dat was vorig jaar nu zal dat niet meer zijn"

*3 uur later...


De NieuwelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu