De volgende morgend
Sihem kreeg telefoon van agent Lommelen.
"We hebben Haroun opgepakt voor verhoor we zagen hem gisteren een meisje dwingen om te kussen dus ik en mijn collega Beatens hebben meteen toegeslaan."
"Oh dat is gewelldig nieuws"
"we houden je op de hoogte."In het verhoor.
"Wel vertel wat deed je daar met het meisje?"
Haroun: Het is mijn lief.
"Dat is dan heel raar! Hoeveel lieven heb je?"
Haroun: Niet meer als jou.
"Praat zo niet tegen mijn collega" riep agent Beatens luidt terwijl hij met zijn hand heftig op de tafel klopte, "het is beter dat je de waarheid spreekt tegen ons."
"Ik geloof dat je niet alleen werkt? Zijn er nog mensen die met de zaak te maken hebben?"
Haroun: was het Sihem dat naar de politie ging? Ik wist het de trut."
"Neen we sporen je al langer op als vandaag en Sihem weet van niks. Wie zijn je 2 medewerkers? Wie heeft er rattenverfig in de drankjes gedaan van Amina en de moeder van Sihem."
Haroun: Oh daar weet ik niks van."
"Het is echt beter dat je de waarheid vertelt."
Haroun: Maar ik vertel de waarheid ik weet van niks."
"Oke kom maar mee."
Haroun: Naar waar?"
"Als je het zelf niet wil bekennen dan doet de leugendetector dat wel."
Haroun: "Oke oke wacht.. Ik vertel het."
Haroun: ik ga bekennen, Sharon heeft rattenvergif in de drinken gedaan van zowel Amina als de moeder van Sihem bet was onze idee dus dat deed ze, Ayoub is de tweede persoon hij wou ook meedoen maar eergisteren heeft hij gezegd dat hij niet wou meedoen hij was bang van de politie dus hij heeft afgezaagd.
"Wel wel en heb je nog wat te vertellen?"
"En ja ik heb veel meisjes misbruikt, Sihem bijna ook. Maar Amina was me te slim af. De nicht van Ilias ook, en dat is nog niet al. Op mijn geweten staat ook 2 moorden."
"Moorden? Waren dat die moorden van 2jaar geleden en dat we toen niet wisten wie de dader was? Was jij dat Haroun?"
Haroun: Ja ik was het ik heb de twee meisjes gewurgt met een plastik zak.. (Haroun begong te wenen.) het was echt niet mijn bedoeling maar mijn gevoel zei dat ik het moest doen."
"Wat heb je met hun lichamen gedaan?" zei agent Lommelen veebaasd.
Haroun: ik.. Ik heb ze in een rivier gedumpt."
"VERDOMME!" Riep agent Beatens.
"Kom maar mee kom we weten genoeg. Jij gaat de komende dagen in de cel overnachten en dan zien we wel wat er met u gaat gebeuren."Eventjes later..
Aan de telefoon.
"Hallo Sihem? Amina? Zet me op speaker ik heb dingen te zeggen."
*speaker*
"Haroun heeft bekend hij zei dat Sharon rattenvergif in jullie drinks hebben gedaan zowel in de drank van Sihem's moeder als in jou drinken Amina. Ze hebben het samen gedaan. En tweede nieuws wisten jullie 2jaar geleden zijn er 2 meisjes gestorven? Wel Haroun is de moordenaar."
"WAT OMG zo erg!"
"Ja Haroun zit voorlopig vast in onze cel. Nu gaan we Sharon even ondervragen"
"Is goed ik ben al een beetje opgelucht. En en maar Ayoub?"
"Ayoub is ontschuldig hij heeft niets met de zaak te maken"
"Hoe maar? Hij was de 2de persoon?"
"Hij heeft afgezaagd." zei de agent.
"O'e wat ben ik blij en opgelucht dat het niet Ayoub is." zei Sihem opgelucht.Verhoor kamer..
"Sharon? Weet je waarom je hier zit?"
Sharon: neen waarom ben ik hier?"
"Het is gewoon beter dat je de waarheid verteld want Haroun heeft alles verteld."
Sharon: wat heeft hij verteld de verader." schreeuwde Sharon.
"Jullie waren het met dat rattenvergif."
Sharon: uhu dat waren wij. Maar ik heb met andere niets te maken."
"Hoe bedoel je met andere niets te maken?"
Sharon: "Wel met die naaktfoto's en met de meisjes dat gedwongen werden door hem."
"Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb een vrag voor jou en jij gaat ze eerlijk beantwoorden!"
Sharon: Oke."
"Werd jij door Haroun gedwongen met iets?"
Sharon: nee dat niet."
"Zeker?"
Sharon: "heel zeker mevrouw agent."
"Oke je mag naar huis en wachten op wat de jeuhdrechter gaat zeggen."*bellend naar Amina en Sihem.*
"Ja hoor meisjes ze heeft bekend, we hebben haar naar huis gestuurd en ze mlet wachten wat haar straf zal zijn van de jeugdrechter."
"Dat is goed nieuws mevrouw agent bedankt dat u ons op de hoohte houd."
"Dat is graag gedaan. Over drie dagen dus woensdag om 11uur moeten ze verschijnen voor de jeugdrechter. Zie dat jullie aanwezig zijn."
"Zeker! En bedankt!"
"Prettige dag verder.""Snel Ilias telefoneren om het te vertellen."
"Dan bel ik mijn ouders" zei Sihem.
Even later..
Alles hebben ze uitgelegt.
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...