"Ding dong"
De moeder van Amina deed open Salam Amina Salam Sihem kom maar binnen dat is lang geleden alles goed met jou? Ja hoor met jou? Amina onderbrak Sihem even. Sihem je mag alles zeggen aan mijn moeder zei kan jou helpen en jou goede tips geven! Is er iets Sihem? "Wel ja eigenlijk is er veel" zet je even dan kunnen we praten wil je thee of frisdrank? Ja thee mag. Voor jou ook thee Amina? Ja is goed "Komt eraan" Amina moet ik echt de waarheid vertellen over Haroun? "Natuurlijk je kan ons echt vertrouwen" 'ja ik vertrouw jullie maar ik ben bang dat Haroun me bespioneert of dat hij een afluisterapparatuur bij me ergens heeft gestoken ofzo. Ik heb de laatste tijd echt vreemde gedachten' "hier is jullie thee" shokran (bedankt) "dat moet je echt niet denken hoor fluisterde Amina in Sihem haar oor." Zo Sihem vertel me waarom voel je je niet meer veilig? "Wel het begon allemaal vorig jaar Haroun kwam naar me toe en greep me vast aan mijn nek en toen zei hij *jij gaat de komende jaren mijn vriendinnetje zijn of ik vermoord jou en je familie* Ik was bang en ging ermee akkoord. Dus hij nam openbaar mijn hand vast en liepen zo over de straten, dus iedereen wist toen dat we een koppeltje waren. Maar ik hield amper van hem hij is zo slecht. Hij is niet lelijk maar hij heeft echt een slechte karakter! Dus op een dag zei hij tegen mij dat ik hem moest kussen en knuffelen in het openbaar dus dat heb ik toen gedaan omdat ik zo bang was Amina en Laila ik was bang. Sihem mag ik even onderbreken? Dat heeft hij toen ook tegen mij gezegd maar ik had afgewezen en meteen daarna ben ik veranderd van school dus dat was nog niet zo lang geleden toen hij dat zei tegen mij. Amina ik ben blij dat je dat hebt gedaan. Ik eb zoveel spijt dat ik dat heb gedaan. Ik haat Haroun! Ik hou alleen van Ibrahim. Wat moet ik doen? Laila (de moeder van Amina) zei waarom ben je nooit naar de politie gegaan? Wel ik was zo bang ik durfde niemand daarover aan te spreken als hij het wist ging hij me sowieso vermoorden samen met mijn familie, hij is gek in zijn hoofd. Wel we moeten een plan verzinnen! *ding ding* de telefoon van Sihem ging af. Omg het is Haroun kijk wat hij stuurt..
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...