Hoofdstuk 24

65 17 3
                                    

* 3 uur later

Sihem, Amina en Lina hadden zich klaargemaakt om te gaan slapen.

Ineens horen Amina en Sihem iemand huilen het was Lina.

"Lina zus gaat alles wel goed met jou?" "Neen de laatste tijden voel ik me zo rot."

"Hoe bedoel je? Is het die ene jongen waar je mee stuurt? Heeft hij nog altijd niets gestuurd of niet laten weten van hem?" "Neen nog altijd niets en ik denk ook niet dat hij nog zal sturen want hij liked vele foto's van meisjes en ik had gisteren een foto geplaatst en hij had het dan weer wel geliked ik begrijp hem niet."  "Lina? zei Sihem. "ik had net het zelfde als jou meegemaakt, ben je verliefd geweest op iemand voor de jongen waar je nu op verliefd bent? "Ja en hij stuurt mij nog altijd maar ik negeer hem steeds."

"Ik denk dat je voor de jongen moet gaan dat wel stuurt, stel je voor de jongen waar je nu op bent is maar een player. Hij zal je kwetsen het is nu echt beter dat je hem los laat schat en focus op de jongen die wel je aandacht verdient." "Wauw danku wel Sihem en Amina voor het gesprek."

"Je weet dat je altijd bij ons terecht kunt." "Dankje en slaapwel."  "Slaapwel mwuah"

*3 uur 

"Amina? Ik krijg geen slaap"  "Ik ook niet ik ben weeral teveel aan het denken ik heb ook een beetje medelijden met mijn zusje." "Pff ik ook soms is de wereld echt niet eerlijk. Ga je morgen naar school?" "Neen ik blijf thuis het is toch vrijdag" Zei Amina. "Maar ik ga wel gaan denk ik want overmorgen is het gala en dan gaan ze roddelen en denken dat we spijbelen ofzo?" "Agh nee blijf gewoon thuis joh maakt niets uit. Trouwens leerkrachten zijn ervan op de hoogte." fluisterde Amina.

"Inderdaad das waar.. Hmm ik krijg slaap ik ga slapen schat slaapwel tot morgen." Slaaplekker"

*4 uur iedereen sliep het was stil..

"Triiingg tringg!!"

"Amina? Iemand belt je" zei Sihem schokkend.

"Ohnee het is mijn broer ik bel hem terug misschien is het iets belangrijks."

Hallo Mohammed alles goed met je waarom bel je nog zo laat?" 

*AMINA NEE HET GAAT NIET GOED.. Riep Mohammed aan de telefoon.

"Rustig Mohammed rustig kalm vertel wat er is."

*Abdellah ... ligt in het ziekenhuis zwaar ongeval gehad met de auto.

Amina huilde aan de telefoon.. "Mijn broer nee hoe is het met hem? Waar ligt hij in welke ziekenhuis?"

*Vertel nog niks tegen ons mama en papa. Alles komt goed hij heeft een gebroken neus en een gekneusde  rib de toestand is niet om je zorgen over te maken kleintje alles komt goed met hem. Hij ligt al 3 uur in het ziekenhuis"

"Laat me zeker iets weten broer! kom morgen maar naar huis ik mis jullie echt hard!"

*Wij zijn zondag weer thuis.

"Oke ik kan niet wachten veel kusjes en beterschap!"

"Oh zo erg je broer heeft een gebroken neus en een gekneusde rib hopelijk komt alles goed."

"Ja natuurlijk, maar wat ik raar vind is dat Mohammed zei om het nog niet tegen mijn ouders te zeggen." "Hmm ja is inderdaad wel een beetje raar."

"Maar oke Sihem je zegt niks en ook niks zeggen tegen Lina zeker niet! Want Abdellah en Lina zei komen te goed overeen als ze het weet doet ze er alles aan om hem te zien, dus ja mondje dicht."

"natuurlijk ik zwijg als een graf." "Dan is het goed"

Amina en Sihem sliepen want ze waren doodmoe.

9 uur in de ochtend:

De NieuwelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu