Ondertussen was het al 20 uur in de avond
Sihem en Amina waren kapot ze maakte zich klaar om te gaan slapen
Amina en Sihem bleven nog tot 22uur met hun mobieltje
Lina kwam naar de meisjes en zei: "Meisjes hij heeft me gestuurd wat moet ik sturen? Hij zegt: sorry dat ik niet had gestuurd ik had druk. "Kijk he Lina ik ga iets zeggen misschien gaat het je raken maar ik denk dat hij in die tussentijd met andere meisjes was aan het sturen en toen was hij jou al lang vergeten en nu komt hij terug naar jou omdat er niets is gebeurd tussen hem en het meisje. Ofwel negeer je hem ofwel doe je droog tegen hem. Aan jou de keuze"
"Oke ik stuur droog naar hem."
Lina: Ja is niets.
Hij: Lina? Is er iets?
Lina: Neen. Er is niets.
Hij: Waarom ben je zo droog tegen mij?
Lina: Ik ben niet droog hoor.
Hij: Hmm oke kunnen we helemaal opnieuw begingen met ons?
Lina: Ons? Neen sorry ik ben al bezet. Ik ken jou nu wel al ik heb je wel al door.
Hij: Hoe bedoel je?
Lina: Niet doen alsof je het niet weet.. Maar weet wel dat je me hebt gekwetst.
Hij: Maar het spijt me echt heel erg!
'bekeken' en liet het op blauw.
"Zo dat is mijn meid zo doen we dat! Weg met die players." riep Sihem.
"Hahaha zwijg a hmara niet zo luid schreeuwen." Zei Amina lachend.
"Haha oopsie, maar ja ik ga slapen. Slaapwel lieve schatten.
"Slaapwel en tot morgen. Morgen is het een grote dag."
*12 uur in de middag
"Amina, Amina wakker worden slaapkopje het is al 12 uur 'S middags"
"Jaaa sooo? Hahaaha laat mij slapen jij ik ben kapot.
"Oke ik zal eten klaarmaken en dan moet je wakker zijn he schaapje."
"DEAAL. Ga nu maar weg aapje." zei Amina terwijl ze haar kussen over haar hoofd deed.
"Lina? Heb je nog gestuurd met hem?" "Haha nee hoor hij had gisteren om 1 uur 'S nachts nog gestuurd en ik heb hem genegeerd. Nu besef ik dat hij maar een player is.
"Dat is mijn meid" "Sihem? Zou ik vandaag sturen naar Younes?"
"Zeker doen!" "hahaha oke danku voor het gesprek." Zei Lina terwijl ze Sihem een knuffel gaf.
Eventjes later..
"Siheeem? Linaaa? Hmm dat ruikt hier heerlijk. Schatjes waar zijn jullie?"
"Hierzoo in de keuken" "Wat hebben jullie klaargemaakt?" "Pastilla met kip"
"Whee zalig"
*Ding dong*
"Huh wie is dat? het kan onze ouders niet zijn hoor ze zijn weer naar Duitsland"
"Gewoon niet opendoen"
*Ding dooooong*
"Ooh het is Mohammed mijn broer"
"Hey Mohammed" Riep Lina luidt terwijl ze hem een knuffel gaf.
"Yo zusje hoe is het met je?" "Goed hoor, maar waar is Abdellah en Samir?"
"Abdellah ligt in het ziekenhuis.." "WA.." " Voordat je panikeert het gaat goed hij heeft een gebroken neus en gekneusde rib, hij mag morgen weer naar huis."
"Oh oke wat een opluchting, waar is Samir dan?" "Hij is bij Abdellah"
"En Amina hoe is het met jou? En wie is die meid?" Dat is Sihem mijn beste vriendin!"
"Oke,hallo Sihem" zei hij terwijl hij lief lachte naar Sihem.
"Amina mag ik je even alleen spreken?" "Ja hoor" "Is Sihem Singel?"
"Nee.. wel ja nu nog wel maar ze is verliefd op een jongen en hij ook op haar dus het kan niet lang meer duren.. Maar waarom vraag je dat misschien?"
"Ik weet het niet maar ik voel me zo zo goed bij haar in de buurt ik denk dat ik verliefd ben?"
"Nee alstublieft niet verliefd worden het gaat toch niets worden Mohammed ze is op iemand anders zet haar maar uit je hoofd."
"Ja dat wil ik wel maar als ze zo veel in mijn buurt komt zal dat niet lukken zus."
"Maar je zal haar ook niet veel zien, je woont hier toch niet meer? Je hebt een eigen appartement?"
"Is waar, zeg maar een daag aan Lina en Sihem ik ben er vandoor. Dag zus." zei hij terwijl hij haar een kus op haar wang gaf.
2 uur later..
Sihem en Amina zaten even op de site van de school
Om hoe laat begon de galabal?
Vanaf 20 uur tot 3 uur. En er is Karaoke Sihem 'hint hint'
"LINA! LINA!? kom een naar beneden schat" Riep Amina
"Ja wat is er Amina?"
"Je gaat mee naar gala!" " Hoezo waarom?" "Gewoon ik en Sihem vinden dat je mee moet gaan, het is te gevaarlijk om thuis alleen te blijven." "Oke ik wil wel mee maar ik heb geen jurk?"
"Jawel je mag mijn jurk aandoen" "NEE sorry maar dat kan ik echt niet aandoen dat is van jou!"
"Doe dan mijn zwarte mooie jurk aan dat ik aanhad bij de eerste date met mij en Ilias."
"Oh wauw meen je dat? Dat is te lief danku liefste zus" "Dat is graag gedaan"
*Even later..
Lina zat even op Facebook
"Ohnee fuck ik ga niet mee"
"Huh wat zeg jij nu je gaat niet mee?" Zei Sihem verbaasd.
"Pff Sihem, Hij zal er ook zijn." "Jaa sooo? Ben je bang van hem?" "Neen maar stiekem ben ik nog een klein beetje verliefd op hem en dan zal ik rood worden in zijn buurt."
"AMINA? Je zus gaat niet mee naar gala heeft ze duidelijk gezegd."
"Wat waarom niet?" "Omdat mijn vorige crush er ook gaat zijn." "Hahaha sjoeke toch ga je voordat niet naar gala? Jij gaat punt. Wij gaan je mooi optutten en dan ben je nog prachtiger."
"Haha bedankt zus ik zal wel meegaan." "YEAH GIRL POWER!"
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...