Ehm excusseer mag ik even storen? Klonk er een fluisterende vrouwenstem.
'Ehm ja hoor' antwoordde Amina. "maak je maar geen zorgen ik ben het agent Lommelen" "goeieavond agent mag ik je vragen wat je hier doet?"
"Je vriendin Sihem was overberzorgd om jullie dus ze contacteerdde me en vertelde me waar jullie zich bevinden. "
" Oh wat fijn dat we zo een bezorgde vriendin hebben maar er kan ons toch niets gebeuren hier." *Meteen onderbrak de agente Amina* "Gelieve ook de komende dagen niets te plaatsen op facebook instagram of andere sociale media. "Oh nee hoor" *Ilias onderbrak Amina* "Amina! We hebben juist toen we vertrokken een snap gemaakt weet je nog?" "Ohnee je hebt gelijk."
"Gelieve de snap meteen te verwijderen dan."
"Oke maar ik denk dat het telaat is ik heb al meer dan 90 bekijkers."
"NOU doe het toch maar!"
"Oke oke ik doe het eral af"
"Mooizoo. maar jullie moeten nu weer naar huis"
"We waren toch juist van plan om weg te gaan he schat" zei ilias. "Ja de film is toch klaar."
"mooizo ik contacteer jullie als ik meer informatie heb."
"Tot later"
*even later op de parking*
"Stap maar in schoonheid"
"Hehe dankje wel liefje"
*vroem.. Vroem vroem
"Verdomme de auto wil niet starten." *ilias stapte uit de auto en keek achteraan naar het autowiel. SABOTAGE! Riep Ilias luid. "Ohne dat meen je toch niet?" "jawel schat iemand heeft de banden laten leeg lopen"
"Wat moeten we nu doen en het is al middernacht ik moet naar huus." "Rustig schatje ik breng je veilig weer naar huis." "Dankje schat, ik bel Sihem wel even. *tuuut, tuuut.* "Hallo Amina alles oke? Waar ben je?"
"Het gaat niet echt goed Sihem, er werd gesjoemeld aan de banden van Ilias nu kunnen we niet meer weg." "Ohne tja ik zou zeggen kom met de trein?" "Schat het is 00:15 treinen rijden niet meer. Zou mama ons willen komen halen?" *Leila? Ilias en Amina zitten in de problemen iemand heeft de band van Ilia's auto plat gemaakt en ze kunnen nu niet meer naar huis, zou jij ze willen gaan halen?* *NATUURLIJK IK KOM ER ZO AAN* riep de mama aan de telefoon. "oke dankuwel."
*ondertussen gingen Amina en Ilias even zitten op een bankje achter Ilias auto zitten. *Amina rilde eventjes van de koud* Ilias gaf toen meteen zijn jasje "hier zina trek deze maar aan zo heb je het warm" "Oh dankje maar heb jij het dan niet koud?" Nee hoor trek jij et maar aan schatje." Amina lag haar hoofd op ilias zijb schouder en omhelde hem. "Ik hou echt zielsveel van je! "Ik hou ook zielsveel van je mijn schat." *TUT TUT* "Het is mama ze heeft ons zo gezien denk ik" "Nou en ? We zijn voor elkaar gemaakt."
"Oh kom binnen schatjes riep de mama het is veel te koud buiten"
"Hey mama dit is Ilias." "Wel hallo Ilias ik ben Laila de mama van Amina." "Aangenaam kennis te maken Laila." *wat is hij lief... En knap fluisterde Laila." "Ja" haha lachte Amina verlegen.
"Hou oud ben je Ilias" vroeg de mama nieuwsgierig. "Binnen een maand wordt ik 18." "inschaallah"
"En hoe kon het gebeuren je band van je auto is plat?"
"Wollah ik weet het ook niet."
"Wie zou dat hebben gedaan? Hebben jullie vijanden?" vroeg de mama."
"Wel kweet het echt niet."
"Nou ja. wel de politie bellen morgen, je auto moet wel een dagje hier blijven tot morgen."
"Ja dat zou wel moeten."
*5min later.*
"Zet me maar hier af Laila ik woon daar." zei Ilias lief.
"Oke"
"Bedankt voor de rit."
"Dat is graag gedaan, bedankt dat jij voor mijn dochter zorgt."
"Dat doe ik met plezier."
*Ilias fluisterde snel in de oor van Amina "Ik app je straks nog wel schat"* en gaf haar snel een kus op de wang.
Amina bloosde even en begroeten Ilias "bye Ilias tot morgen."
"Wel?" zei Laila toen ze naar Amina keek die ilias van je is echt een goede jongen ik hoop dat jullie samen een gelukkig leven hebben." "ooh mama dankje wel" zei Amina terwijl ze haar mama een knuffel gaf.
"Maar je papa weet het nog niet"
"Maar mama ik wil het nog niet zeggen." "nee dat snap ik wel"
*10min later.*
We zijn er. "Heeey Amina riepen Sihem en Lina. "Hey lieverds" "hoe ging je dag met Ilias vroegen de meisjes. "Wel super we zijn een koppel en..." "En wat?" "we hebben gekust" "omg ik ben super blij voor jou." "en toen kwamen we agent Lommelen tegen je had haar gebeld he Sihem?" "Ja ik was te bezorgt.. Maar wat ben ik blij voor jou." "Dankje en ja ocharme iemand heet Ilias zijn autoband leegemaakt."
*Ding dong*
"Huh? Wie kan dat nog zijn?.."
JE LEEST
De Nieuweling
RomanceDe nieuwe ik Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Amina ze werd op haar vorige school gepest door een jongen genaamd Haroun. Maar op haar nieuwe school ontmoet ze de liefde van haar leven en ziet ze na 5 jaar haar beste vriendin Sihem terug. Ma...