Celý zbytek dne jsem zůstala u Draca. Ginny jsem napsala dopis, ve kterém stálo, že jsem musela za rodiči, abych jim předala něco od Brumbála a Pansy jsem napsala, že Draco musel za rodiči a já se omylem přemístila s ním. Draco se neprobral. Ani jednou se nepohnul. Když za námi byla paní Malfoyová a nesla mi jídlo, řekla jsem jí, že nemám hlad. Byla to pravda. A když tady byla Dracova teta Bella, docela se nad ním zděsila.
Když se mi konečně podařilo usnout, nedopadlo to moc dobře. Pořád mám před očima, jak si přede mně na poslední chvíli Draco stoupl a otcova kletba zasáhla jeho. I to, jak se začal svíjet bolestí a i to, jak se přestal hýbat a reagovat okolí. Měla jsem to být já.
Když jsem se ráno probudila, ucítila jsem, jak mám přes sebe přehozenou něčí ruku. Protřela jsme si oči, abych si zvykla na světlo, i když byla ještě poměrně tma. Ležela jsem na něčí hrudi. Ihned se mi vybavil včerejšek. Draco.
Právě na jeho hrudi jsem ležela. Spokojeně spal, ale bylo zřejmé, že se v noci už pohnul. Usmála jsem se a potichu, tak, abych ho nevzbudila, jsem se zvedla z jeho postele a vyšla jsem na chodbu. Musím se vrátit do školy, ale nesmím tady Draca s mým otcem nechat.
Vrátila jsem se tedy zpět do jeho pokoje, vzala jsem ho za ruku a společně se spícím Dracem jsem se přemístila zpět do Bradavic.
Protože Draco pořád spal, podepírala jsem ho a takhle jsem s ním došla, až ke dveřím do Velké síně. Dlouho jsem váhala, jestli tam mám vejít, ale nakonec jsem to neudělala. Propleskla jsem ho, aby se vzbudil.
„Otče, nech mně spát," zamručel. Já mu dám, otče! „Nejsem tvůj otec, ty blbče... Jsem Hermiona," řekla jsem podrážděně, na což on zareagoval docela pozitivně. Teda akorát možná tak pro mě. Vystřelil, jako střela z mé náruče a málem spadl na zem.
„Oh, promiň," omluvil se mi a sklopil zrak dolů na svoje boty. „Jo v pohodě. Měla bych ti být vděčná. Zachránil jsi mně před otcem. Moc ti děkuju, máš to u mě," objala jsem ho. Chvíli váhal, ale pak mi objetí opětoval.
Po chvíli jsem se od něj odtáhla, naposledy jsem se na něj usmála a vyrazila jsem do Velké síně. Skoro nikdo si mně nevšímal, což byla pro mě výhoda. Sedla jsem si vedle Ginny a pozdravila jsem ji, ale ona, jako by byla v transu.
„Ginny, stalo se něco?" optala jsem se jí. „H-harry,"
„Co je s Harrym?" vyděšeně jsem vykřikla, až se na mně otočilo pár lidí od našeho stolu. „Harry se se m-mnou r-rozešel," začala vzlykat. V tuto chvíli mi jí bylo líto. „Proč? Co se mezi vámi stalo?" začala jsem se jí hned vyptávat. Za jeden večer jsem toho propásla víc, než za celý život. „Právě, že nic..." nadechla se, aby mohla pokračovat. „Řekl, že je konec a teď je pořád s Cho," položila si hlavu na moje rameno.
Ten den jsem zůstala s Ginny. Měla bych se spíše připravovat na dnešní ples, ale kamarádka je pro mě důležitější. „Tak jo Ginny, s kým jdeš na ten ples? Už mi to sakra řekni. Vyjmenovala jsem skoro všechny kluky ze školy a žádnej to není," povzdechla jsem si.
„Měla jsem jít s Harrym, ale jelikož ten jde s Cho. A Cho měla jít s Seamusem, takže s toho plyne, že-"
„Ty jdeš na ples se Seamusem? Páni!" vydechla jsem nadšeně. „Jo! Pojď, jdeme se už připravit. Ples je už za necelou hodinu," popohnala mně Ginny.
Oblékla jsem si svoje černé šaty s volánky. Byly mi zhruba po kolena. K nim jsem si obula ve stejné barvě i boty na podpatku a ještě jsem k tomu přidala náušnice ve tvaru pírka. Samozřejmě, že opět v černé barvě. Vlasy jsem si spletla do rybího copu a mohly jsme vyrazit.
Sešla jsem po schodech z dívčích ložnic, až k Buclaté dámě a vyšla jsem ven ze společenské místnosti Nebelvíru. Cedric už tam čekal.
„Páni," vydechl, když mně uviděl. „Moc ti to sluší." Dokončil svou větu, na češ jsem cítila, jak se mi do tváří hrne červeň. Chytl mně za ruku a takhle jsme došli až do Velké síně, kde se celý ples odehrával. Bylo to tu nádherně vyzdobené.
„Smím prosit?" přikývla jsem a společně jsme se vydali na parket, kde už tančilo mnoho párů. „Nejsem moc dobrá tanečnice," upozornila jsem Cedrika. Zasmál se, ale i přes to jsme začali tančit. „Náhodou... Jde ti to líp, než Nevillovi," ukázal hlavou za mě.
***
„A teď, dámy a pánové... poslední písnička večery," oznámil Brumbál. Už jsem s Cedrikem netancovala. Stáli jsme opodál a povídali jsme si. „Podívej se nad nás," řekl po chvíli Cedric. Udělala jsem, co řekl. Nad námi se vznášelo malé jmelí.
„Můžu?" optal se a já ihned začala kývat hlavou na souhlas, jako zběsilá. Naklonil se ke mně a- „Hermiono, Hermiono! Tady jsi, všude tě hledám!" ozval se blízko nás, pro mě známý hlas. Odstoupila jsem od Cedrika a podívala jsem se do bouřkově modrých očí Draca Malfoye.
„Co zas?" zeptala jsem se mírně vykolejená. Stačil kousek a mohla jsem se políbit s Cedrikem.
„Stalo se něco hrozného, pojď honem za mnou!" než jsem stačila něco namítnout, už mě chytl za ruku a táhl mě od Cedrika pryč. „Tak, co se stalo?" optala jsem se ho, když jsme někde zastavili a zůstali stát. Ani nevím, kde to jsme.
„Nic, jen jsem nechtěl, aby jste se políbili," odpověděl s klidem.
„Cože?" vyjela jsem na něj. „Slyšela jsi dobře,"
„Děláš si srandu? Měla to být moje první pusa. Mělo to být dokonalé a ty jsi to zkazil!" zařvala jsem na něj.
Chtěla jsem na něj dál řvát, ale zastavily mně jeho ruce, které se přemístily na moje boky tím si mně přitáhl k sobě a jeho rty, které se přisály na ty moje. Můj mozek přestal racionálně myslet a tak došlo k tomu, že jsem s ním začala spolupracovat a přemístila jsem svoje ruce za jeho krk a začala jsem si hrát s jeho vlasama.
„Tohle bylo dokonalé," vydechl poté, co se naše rty od sebe odpojily.
A tohle, dámy a pánové byl můj první polibek.
-----------------------------
WOW!!! První Dramione líbačka :D Tak na tohle jsem se strašně těšila :DD Vy taky, žejo?? :DD
No nevadí, jinak... Napadl mně nový námět na story, ale ještě si to trošku propracuju :DD jinak, kdo by měl zájem o Tomione (Tom&Hermiona) povídku? :DD Bože, strašně tenhle páru poslední dobou shippuju :DD
Votes&coments :D
ČTEŠ
Secret Mission // Dramione ✔
FanfictionCo když jim celé ty roky lhala? Co když není jen obyčejná mudlovská šmejdka? Co by mohla mít za tajemství? Draco Malfoy. Od prvního dne v Bradavicích - její úhlavní nepřítel. Co když ale dostane úkol od Pána Zla, který není schopný splnit? "Je tam...