Събудих се както всяка сутрин, с изключение на това, че не намерих разпилените ти къдрици около себе си. Когато се обърнах, леглото беше празно и нямаше как да забележа, че си тук. Оправих го, казвайки си, че ти просто правиш закуска или си вземаш душ. Но липсата на шум през цялото време в апартамента ми, ме накара да се замисля какво можех да направя. Трябваше да знам. Трябваше да те спра.
Когато най-накрая се надигнах от леглото, тишината отново ме изнерви и имах чувството, че нервите ми нанасят удар след удар. Чувствах, че съм пребледнял, разхождайки се из апартамента си в опит да те открия, коленете ми омекваха при всяка крачка, която правех. Предполагам, че би казал, че ще падна на колене, едва когато те открия. Плача. И това е реалност. Очите ми се пълнят с горчивите сълзи, а сърцето ми изпомпва отровата при вида ти. Но аз не те обвинявам. Никога не бих. Обвинявам единствено себе си.
Никога няма да бъда способен да не изживея този ден или просто да изтрия тази картина, в която студеното ти и безжизнено тяло лежеше на пода. Това ме преследва всеки ден и всяка нощ.
Единственото нещо, за което се сетих и направих, беше да повикам линейка. Те бяха в апартамента само след минути, отнемайки те от мен. Бях неспособен да вървя, както и Найл и Зейн, които извиках заедно с Лиам след като линейката пристигна. Лиам караше зад линейката, докато аз тихо плачех на задната седалка.
Не мога да го повярвам.