Посетих Чешир днес. Разхождах се по улиците дълго, вдишвайки въздуха от местата, по които някога си вървял, представяйки си, че си тук до мен и държиш ръката ми.
След като обиколих града, неохотно се съгласих със себе си да посетя стария ти дом. Когато стигнах до вратата, Ан ме посрещна с отворени обятия, заедно с Джема, от която се опитах да се измъкна. Кълна се, сестра ти има същата сила като на една маймунка.
Говорехме си докато отпивахме от чая и аз я попитах как се справя. Те се опитват да са силни, но това е трудно за всеки от нас. Не се чувствай виновен, те някак ще се справят. Но освен мен, аз не съм съвсем сигурен. Аз съм единственият, който трябва да се чувства виновен, даже й го казах, но тя отказа да слуша, започна с речта си как, ако продължавам да стоварвам цялата вина върху себе си, по-добре ще е да напусна.
Запътих се към вратата.
Не мислех, че тя наистина очакваше да си отида, защото чух да вика името ми стоейки пред вратата, но аз я игнорирах хуквайки към колата си. Плачех толкова силно, че се наложи да спра на магистралата, като в същото време получавах студени и злобни погледи от хората, които минаваха покрай мен. Но не можех да видя или чуя някой от тях. Всичко, което можех да видя беше ти. Можех да чуя гласа ти, който ми говореше и това беше достатъчно да ме успокои, затова изминах остатъка от пътя към дома си.