Days 50-70

155 23 0
                                    

Да, знам че това са много дни, които трябва да напиша в едно малко въведение, но не искам да ти досаждам с информация за всеки изминал ден прекаран около сестрите ми, майка ми и доведения ми баща.

Защото наистина всеки ден, който прекарвах беше минал по същия начин.

Аз ще се събудя до Фийби или Дейзи и те ще ме дърпат за косата, смеейки се докато се събудя и докато закуската бъде готова. Винаги учтиво отказвах, карайки ги да се чувстват разочаровани. Сънят ме хващаше отново, но не за много дълго, защото майка ми нахълтваше в стаята ми, носейки поднос с храна. Тя ще седне в края на леглото и ще остане там докато не изям всичко от чинията, после ще напусне стаята тихо с усмивка на лице. Аз разбирам, че това е предизвикало усмивката й, но след всичката храна, която съм изял се чувствам някак муден и искам отново да заспя. Разбира се, това не ми беше позволено и в единадесет часа аз бях винаги изтръгван от комфорта на чаршафите и подтикван да отиде в парка, магазина или някое друго място, на което момичетата искаха да идем. Те ще играят или ще бърборят радостно докато аз вървя тържествено до тях, представяйки си какво ще направиш, ако вървиш до мен, държейки ръката ми и измъквайки ме от мизерията. Не изглежда така като да не се интересувам от момичетата, просто след толкова много време- ти знаеш това... те ще станат приятна компания.

Липсваш и на семейството ми, знаеш. Налице са някои, много малки дискусии, които засягат теб. Майка ми не може да говори за теб повече от няколко минути, защото смята, че ако говори за теб това ще ме нарани. Но, за да бъда честен, аз усещам, че тежестта пада върху раменете ми щом се спомене твоето име. Все още боли, както преди по същото време. Не знам как да го обясня, просто е така както е.

Марк дойде, за да ме види и за да ме попита как се чувствам. Казах му, че съм по-добре, че съм както другите, но не изглеждаше той да се съгласи с фасадата, която виждаше. Ние бяхме седнали за известно време, говорейки си  за нищо и за всичко, докато той най-накрая не се увери, че съм по-добре. И за да съм честен ще кажа, че за момент наистина се почувствах така. Но, разбира се, хубавите чувства не се задържат за дълго. Особено, когато имаш гнездо от вина, което е закътано в сърцето ти.

Момичетата забелязаха промяната в мен, почувствах се ужасно. Наранявам всеки около мен и се мразя заради това. Когато те забелязаха киселото ми настроение, първото, което направиха беше да ме накарат да се усмихна и засмея, но сега те просто вървят бавно и не са сигурни как да се справят с мен занапред. Не ги обвинявам... аз също не знам как да се справя със себе си.

Качих килограми и вече съм здрав, всички се радват за това. Но все още се чувствам празен отвътре. Килограмите, които покачих всъщност се добавиха към теглото, разположено върху раменете ми.

Не знам дали ти казах подробно как минаха тези дни, но както споменах преди малко, не се случи нищо особено. Болката утихна за няколко дни, за да се върне отново.

Излишно е да казвам, че това щеше да ми помогне толкова, колкото другите си мислеха. 

99 days without youTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang