Day 4

212 28 0
                                    

Намерих твоята бележка онзи ден. Познатият ти почерк ме накара да заплача. Не бих го споделил с някой друг.

Ан ме посети онзи ден. Мисля, че беше сряда, но наистина не знам. Не мислех, че ме интересува. Както обикновено, ние щяхме да бъдем на репетиция, но новините бяха изтекли от медиите и се бяха разпространили из целия туитър. Отказвах да бъда онлайн или да гледам телевизия. Единствените неща, които играеха роля на предсказания бяха нещата, които те накараха да ни напуснеш, но аз знам защо, затова не исках да слушам теориите на останалите.

Липсваш на феновете ни. Много хора идваха при мен докато се разхождах по улиците, виждах сълзите в очите им докато ме прегръщаха, извинявайки ми се за загубата. Те ми казваха, че ти беше удивителен и че си уникален човек, който не е заслужавал да си отиде толкова млад. Аз бях съгласен с тях.

Защо си отиде? Добре, знам защо. Но просто не мога да го проумея.

Завърших като показах бележката на майка ти. Знам, че това трябваше да достигне до очите ми, и само до очите ми, но почувствах, че тя има право да знае. Тя плачеше, Хаз. Тя плака много. Чувствах се така сякаш аз съм виновен за всичко това и тежестта на раменете ми започна да се увеличава.

:0,݀

99 days without youTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon