Harry's letter.

356 37 14
                                    

Скъпи Луи,

Първо, аз искам да напиша нещо набързо, започвайки направо от въпроса, ти знаеш? Добре, планът се провали, защото имаше много неща, които исках да ти кажа. Толкова неща, които пропуснах да ти кажа и останаха недоизказани и това е последния ми шанс да го направя. Осъзнавам сега, че когато намериш това, ти сигурно вече ще си ме открил и ще стоиш сам в апартамента в този момент.

Исках просто да кажа, че съжалявам.

Не исках да те напускам, наистина не исках. Как може някой да се събуди и да напусне единственият човек, който наистина му принадлежи и се е влюбил в него? Да, Луи, ти четеш правилно. Обичам те, идиот такъв. Обичах те от толкова дълго, че това направо ме изяждаше отвътре, разкъсвайки ме и сега съм просто празна черупка, горяща от отровата, която някои е забравил в нея. Това не е твоя вина. Господи, Луи, не трябва да обвиняваш себе си. Ти беше причината, поради която аз останах толкова дълго. Ти ми даде надеждата за светло бъдеще, но проблясъка на надеждата може просто да трае дълго преди напълно да изчезне и по-късно аз  напълно да се изгубя в мрака.

Аз не искам да казвам моето „сбогом" сега, обзалагам се, че вече си взел офертата си за сбогом към мен.

Не съм способен да приключа тази бележка. Ти се нуждаеш от това да знаеш колко много те обичам.

Знаеш ли какво най-много обичам в теб, Луи? Добре, без съмнение това е смехът ти. Мисля, че това ще е, което ще ми липсва по пътеката, към която съм тръгнал. Няма да съм способен да чуя звънкия ти глас или проблясъка в очите ти докато избухваш в смях. Не съм сигурен, че ще мога да видя или чуя нещо повече.

Нуждая се от това ти да ми обещаеш едно нещо, става ли? Искам да ми обещаеш, че няма да спреш да пееш и няма да напуснеш момчетата. Те се нуждаят от теб и ти се нуждаеш от тях. Знам, че е трудно да бъдете банда сега, но знам и че може да се справите. Ти си достатъчно силен, Луи, ти винаги си бил силен за мен. Чувствам се като пълен егоист, оставяйки те сам и искрено се извинявам за болката, която ще ти причиня.

Кажи на момчетата, че и тях обичам, става ли?

Както и да е, отново към работата.

Друго нещо, което обичам в теб е способността да обръщаш ситуацията в позитивна такава. Може да бъде най-тъжния ден на Земята, но аз ще бъда способен да видя усмивката ти, блестяща срещу мрачната атмосфера в края на света. Господи, обичам усмивката ти, моля те, ще се усмихнеш ли?

99 days without youOù les histoires vivent. Découvrez maintenant