Съжалявам, че не те посетих вчера. Найл, Лиам и Зейн изглежда, че имаха други планове, затова буквално ме задърпаха към брега. Не беше достатъчно топло, но те си мислеха, че времето е хубаво независимо от климатичните особености. Истината беше казана, мразех я. Докато те бягаха по пясъка и играеха футбол, аз бях седнал в тревата и гледах как вълните прииждаха и след това се разбиваха в скалите.
Аз бях толкова споен. Бях се пренесъл отново в моя свят, когато чух глас. Твоят глас, да бъдем по-точни. Можех да усетя присъствието ти зад мен и как увиваш ръцете си около раменете ми. Когато погледнах, ти се усмихваше широко срещу мен, с усмивката, която винаги ме караше да заеквам.
- Обичам плажа, Лу, не е ли хубаво?
Бях като претоварен и не бях способен да отговоря, сълзите преодоляха способността ми да говоря или дори по-бързо. Момчетата незабавно ме забелязаха и прибягаха до мен, придърпвайки ме от тук, докато аз крещях името ти и те карах да се върнеш обратно.
Днес аз съм ограничен да прекарвам времето си със Зейн, който любезно ми предложи да ме вземе под крилото си за през нощта. Отказах, но той ме умолява и настоява, твърдейки, че това е за мое добро, затова гневно се съгласих.
Не правехме нищо, наистина, просто седяхме и говорехме за всичко. Той дори не ми позволи да говоря за теб и това ме нарани. Все още съжалявам, че не дойдох.