Laatste hoofdstuk voor vandaag :) Morgen komt er maar 1 omdat ik naar de zee ga met mijn beste vriendin :) Lots of love <3
-----------------------------
Het is ondertussen al 19h en binnen en uur staat Niall hier. Ik neem mijn mooiste kleedje en ga even onder de douche staan. Ik kleed me aan, krul mijn haar en doe mijn make-up aan. Om 20h ben ik klaar en hoor ik de bel. Lore doet open en ziet Niall staan. Ik kom uit de badkamer en zie Lore met haar mond open naar Niall staren. Ik loop naar haar en stel Lore voor aan Niall. Ik geef Lore snel nog een knuffel en ga dan mee met Niall. We lopen hand in hand naar de auto die voor de deur staat. Onderweg vertel ik hem over Lore en Thomas. Ik moet een blinddoek omdoen zodat ik zeker niet weet waar we naartoe gaan. We rijden lang, ik denk wel 2 uur. We komen aan en Niall zegt dat ik best mijn hakken even uit doe. Ik doe wat hij zegt en hij neemt me bij de hand. Ik voel zand en begin te roepen dat ik zand haat. Na 5 minuten stappen doet Niall mijn blinddoek af. Hij heeft op het strand een tafeltje gezet met kaarsjes. Harry is ober en de andere jongens zingen. Het is echt mooi. Na dat we hebben gegeten gaan de jongens even weg en ik loop met Niall hand in hand over het strand. Na een tijdje stoppen we en gaan we op het strand zitten. Ik leg mijn hoofd op Niall zijn schouder en hij begint they don’t know about us te zingen. hij zegt dat ik mijn ogen moet sluiten en dat doe ik ook. Ik voel iets koud tegen mijn hals en open dan mijn ogen. Het is een ketting. Het is een hartje. En er staat I <3 Niall in geschreven. Hij trekt me recht en hij fluistert ‘Iloveyou’ in mijn oor. ‘I love you too’ schreeuw ik over het hele strand. Gelukkig is er niemand anders op het strand en als dat wel zo was had het me toch niets uitgemaakt. Iedereen mag weten dat ik van Niall hou. We lopen hand in hand terug naar de andere jongens. Die zitten al te wachten in de auto om naar het hotel te rijden. Als we aan het hotel komen, gaat iedereen meteen naar zijn kamer. Louis met Harry, Zayn met Liam en ik met Niall. Ik doe mijn kleedje uit, doe een te grote T-shirt van Niall aan en val dan op het bed. Na 2 minuten val ik in slaap.
JE LEEST
Forgetting the past (Niall Horan Fanfic)
RomanceWat als je stiefvader je al jarenlang misbruikt en je moeder je nooit gelooft. Wat als je beste vrienden plots beslissen om in New York te gaan studeren. Dit is het verhaal van een 16-jarig meisje, Maxime.