Omdat er zoveel mensen mijn verhaal lezen, waar ik HEEL blij om ben heb ik besloten om 2 hoofdstukken per dag te uploaden ! I hope you all like it :) Love you all <3
----------------------------
Ik heb ze verteld over heel mijn leven, school, Lore en Thomas, papa,… Ze weten alles van mij. Ik voel me echt goed als ik bij hen ben. En de gedachte dat Niall misschien iets voor me voelt maakt me echt gelukkig. Maar ik ga nog niet te snel van stapel lopen. Hij is tenslotte een superster en ik zou niet weten wat hij in mij zou zien. Stiekem vind ik Niall ook wel leuk maar ik ken hem nog maar 2 dagen. De jongens hebben maar 2 weken vrij en dan vertrekken ze op tour. Dat wil dus zeggen dat ik tegen dan nieuwe mensen moet leren kennen. Omdat ik niet meer alleen thuis wil zitten of toch niet meer mag van mama. Ze is nu echt heel bezorgd. Wat als die engerd weer terug komt. Wat als hij me stalkt? Ik heb echt bang om hem tegen te komen. Ik maak er nog het beste van met de jongens voor ze vertrekken. Ze zijn het enige wat ik hier in Londen heb samen met mama. Volgende week komen Thomas en Lore wel maar die blijven maar voor 2 dagen want een week daarna begint hun school al weer. Wat ben ik blij dat ik pas in september terug naar school moet. Ik moet ook nog steeds beslissen welke richting ik ga doen. Ik kan niet kiezen, het lijkt me allemaal wel leuk.
Vandaag moeten de jongens dingen doen voor hun tour dus ben ik meegegaan naar mama’s werk. Ik verveel me daar rot maar de jongens bellen me wanneer ze kunnen. Het is ondertussen 18h en nu ga ik naar de jongens. We gaan naar een feestje van een vriend van Harry. Hopelijk leer ik daar een paar toffe mensen kennen die me kunnen vergezellen als de jongens vertrekken. Het is 20h en we moeten vertrekken. Ik heb een zwart kleedje aan met mijn nieuwe hakken. De jongens zijn ook mooi aangekleed, al zeg ik het zelf ik zie er ook best goed uit. Mijn blonde haren mooi gekruld en een beetje make-up. Samen vertrekken we naar het feestje. Wanneer we daar aankomen wil ik direct terug weg. Maar Liam houd me tegen. Hanne, ik kan het bijna niet geloven. Hanne is hier ook. Het liefst zou ik nu gewoon verdwijnen en gaan zitten huilen in een hoekje maar dat gaat niet, ik heb het de jongens belooft. Hanne komt direct op me afgelopen maar Liam en Harry komen voor me staan. Hanne probeert bij me te komen maar het gaat niet, ze loopt weer weg. Ik ben de jongens eeuwig dankbaar! Liam vraagt of het wel gaat en ik knik ja. Samen lopen we naar binnen. Harry gaat iets te drinken halen en we zetten ons buiten op het gras, het is best warm hier in Londen. Wanneer Harry terug komt met het drinken, drink ik het meteen op. De jongens beginnen direct te lachen. Ik lach mee. Ik ben echt zo blij dat ik ze heb leren kennen al is het allemaal wel een beetje raar gegaan maar ik ben echt blij dat ze zo’n goede vrienden van me zijn geworden. Ik ga ze missen als ze weg zijn. De jongens gaan even praten met wat vrienden met hen en ik zit helemaal alleen. Hanne komt weer op me af en Zayn ziet dat, ik doe het teken dat het oké is, ik wil wel eens weten wat ze van me wilt.
JE LEEST
Forgetting the past (Niall Horan Fanfic)
Storie d'amoreWat als je stiefvader je al jarenlang misbruikt en je moeder je nooit gelooft. Wat als je beste vrienden plots beslissen om in New York te gaan studeren. Dit is het verhaal van een 16-jarig meisje, Maxime.