Ook vandaag maar 1 hoofdstuk.. sorry ! <3
---------------------------------
Ondertussen is het al 17h en ik besluit om maar al naar het hotel te gaan. Na 10 minuten wandelen kom ik aan in het hotel. Er staan veel gillende fans buiten te wachten. Ik ga naar binnen en loop naar mijn kamer. Ik neem mijn nieuwe T-shirt, broek en hakken. Ik ga naar de badkamer, zet de douche aan en ga eronder. Ik kleed me aan en stijl mijn haar. Ik doen mijn make-up aan en vertrek. Weer moet ik door die gillende fans lopen. Ik weet niet of ik dit ga overleven maar alles voor Niall. Ik neem een taxi en we rijden naar de jongens. Wanneer ik aankom, moet ik langs achter binnen. Daar staat Paul. Hij geeft me een backstage pasje en dan loop ik door naar de kleedkamer van de jongens. Ze beginnen allemaal te lachen met de T-shirt die ik aan heb. Ook Harry. Een voor een komt Lou de jongens halen voor hun haar en hun make-up. Ik speel ondertussen met Lux. Lux is echt schattig. Ik hoop dat ik later ook zo’n lief een schattig kindje krijg. Wie weet van van Niall maar we zien wel. Ondertussen zijn alle jongens bij Lou en ben ik allen met Lux. Ik heb niet door dat Niall vanuit de deuropening naar ons aan het kijken is. Dan komt Lou, Lux halen en loop ik met hen mee naar de zaal. Niall komt achter me en springt op mijn rug. ‘AAAAAAUUUWW’ roep ik door heel de gang. Niall moet lachen. Eigenlijk moet ik er ook met lachen maar hij heeft me wel pijn gedaan. Hij geeft me snel nog en kus en loopt dan het podium op. Wanneer Niall het podium oploopt komt Lux naar mij gelopen. Ik pak haar op en dans met haar op Live while we’re young. Ik zet haar weer neer en ze loopt weer naar haar mama. Lou lacht naar mij en ik lach vriendelijk terug. Lux heeft echt geluk dat ze haar mama en papa nog heeft. Ik begin weer te denken aan mama, papa en mijn stiefvader. Ik ga zitten en voel de tranen weer komen maar ik hou me sterk. Ik blijf zo heel het optreden zitten. In de sofa met mijn handen voor mijn gezicht om de tranen te verbergen. Na het optreden zit ik nog steeds zo. Ik hoor de jongens lachen en ik loop vlug naar het toilet. Niall loopt achter me maar ik negeer hem. Hij vraagt aan Lou of zij misschien weet waarom ik plots wegloop maar zij weet ook niets. Ze vertelt hem alleen dat ik heel de tijd in de sofa heb gezeten met mijn handen voor mijn gezicht. Wanneer ik terug kom van het toilet, zijn mijn ogen groot en rood. Nu ziet iedereen dat ik gehuild heb. Niall komt direct naar mij toe gelopen en geeft me een knuffel. Ik zal later alles wel vertellen. Ik heb er nu geen zin in. We stappen met zijn alle in de auto en rijden naar een restaurant. Iedereen behalve ik. Ik loop naar het hotel. De fans zijn gelukkig al weg. Ik loop naar boven en laat me op het bed vallen. Ik begin weer te huilen. Waarom? Waarom ik? Waarom mama en papa? Waarom moesten ze mij alles afnemen? Lore, Thomas? Waarom? Ik ga naar de badkamer, trek mijn kleren uit en doe de T-shirt van Niall weer aan. Ik ga terug naar mijn bed en zet de tv aan. Er is niets leuk op tv maar ik laat hem wel aanstaan. Ik kijk in de koelkast of er niets lekkers in zit maar neen. Ik bel wel even naar de jongens of ze wat voor me willen meebrengen. Na 2 uur zijn de jongens thuis maar ondertussen ben ik al in slaap gevallen. Niall komt naast me liggen en valt ook in slaap.
JE LEEST
Forgetting the past (Niall Horan Fanfic)
RomanceWat als je stiefvader je al jarenlang misbruikt en je moeder je nooit gelooft. Wat als je beste vrienden plots beslissen om in New York te gaan studeren. Dit is het verhaal van een 16-jarig meisje, Maxime.