Part 45

145 2 0
                                    

Sorry dat het zo kort is maar op de Ipad kan ik niet zo snel en veel typen but I hope you still like it?

-------------------------------

Yana, het is Yana. Wat? Nee, dit kan je niet menen! Sam heeft Niall kapot geslaan. Ik moet hier weg en wel nu! Ik neem mijn tas en loop naar buiten. Mijn eigen broer heeft mijn ex kapot gemaakt. Waarom? Hier wil ik meer over weten. Maar ja ik ben al buiten. Ik bel morgen wel naar Anita. Ik moet nu zo snel mogelijk terug naar de jongens! Ik bel Liam en ze komen me halen. Ik zit geschrokken op een bankje voor het huis van Anita en Sam. Dit is eng, heel eng. Na een half uur zijn de jongens er al. Die zullen wel te snel gereden hebben. Ik stap in en vertel ze over Sam en Yana. Ze zeggen dat ik morgen terug moet gaan om alles uit te vissen en dat zal ik doen ook. Ik moet hier het fijne van weten. Ik weet 1 ding zeker, dat ik San nooit ga zien als mijn echte broer. Zeker niet na wat hij nu met de jongen waarvan ik hou heeft gedaan. Oh nee, ik hou van Niall. Waarom zit ik zo in de knoop? Ik kan Thomas niet kwetsen. Wat heb ik toch een ingewikkeld leven! De jongens zetten me bij Thomas thuis af en dan ga ik naar binnen. Thomas is aan het werk, gelukkig maar. Ik wil nog steeds weten waarom hij gisteren zo moeilijk deed. Maar ik heb nu wel andere dingen aan mijn hoofd. Niall, Sam en Yana. Om 18h komt Thomas eindelijk thuis. Ik heb sandwiches gemaakt die we gezellig samen opeten. Ik kan het niet laten om toch over onze ruzie te beginnen.

Ik: 'Wat had jij gisteren?'

Hij negeert me en eet gewoon verder. Meent hij dit? Ik vraag hem iets en hij antwoord niet. Hoe kan deze relatie dan ooit werken?

Ik: 'Ga je nu nog antwoorden of wat?'

Weer krijg ik geen antwoord.

Ik: 'Deze relatie heeft geen zin. Het is gedaan.'

Thomas: 'Ja ga maar terug naar Niall en die andere losers! Je hoort daar thuis.'

Ik sta recht en loop naar boven. Ik neem mijn koffers en al mijn spullen en bel dan Zayn. In nog geen 5 minuten staat hij hier. Hij neemt al mijn koffers en zet ze in de auto. Ik ga nog even kijken bij Thomas maar die zit huilend in de sofa. 'Jammer' zeg ik tegen mezelf. Ik neem mijn tas en loop dan naar buiten. Ik stap in de auto en we rijden weer naar het appartement van de jongens.

Forgetting the past (Niall Horan Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu