Eight

1.6K 127 10
                                    

Uwaga. Nie dostańcie zawału.
~*~*~*~

Wykrzywia usta robiąc dziubek.
- Nie, ale skąd wiesz, że nie może się to zmienić.- mówię patrząc na jego usta
Oj... Są takie malinowe i całuśne... - myślę po czym patrzę Shawn'owi w oczy. Dalej chyba mi się film urywa...

\\Shawn//

Cat atakuje moje usta przemieszczając swoją dłoń na mój kark, a sama siadając okrakiem na moich kolanach. Z początku jestem zaskoczony, ale gdy czuję, że przejeżdża językiem po mojej dolnej wardze daję jej dostęp. Nasze języki walczą o dominację. Dziewczyna jeździ rękoma po mojej klatce piersiowej, a po chwili chwyta za rąbek mojej bluzki, której w następnym momencie już nie mam. Potem zrzuca swoją jednym ruchem, dzięki czemu ukazują mi się jej piersi i płaski brzuch. Nie może utrzymać rąk w jednym miejscu, aż trafia do guzika moich spodni. Gdy chce go rozpiąć, włącza mi się myślenie.
- Cat...- mówię kładąc jej ręce na moich ramionach, ale ona nie reaguje całując mój tors- jesteś pijana
- Shawn... Ale masz klatę ...- mówi robiąc mi malinkę na obojczyku przez co wydaję z siebie jęk- widzisz? Tobie też się podoba...- mówi i odnajduje moje usta. Nie pozostaję jej dłużny i sięgam do zapięcia jej stanika, ale znowu mój mózg się uruchamia.
- Cat... N-nie mogę ci tego z-zrobić...- mówię jąkając się
- Ale chcesz tego kochanie- mówi wplątując dłonie w moje włosy i ciągnąć za nie, przez co jęczę jej do ust... Boże ... Co ona ze mną robi ?!
- Przestań!- mówię spychając ją ze swoich kolan na kanapę i wstając.
- Co się stało?- pyta patrząc na mnie niewinnie
- To się stało!- krzyczę pokazując na jej i moją klatkę piersiową- jesteś pijana ! Gdyby do czegoś doszło Nelly urwałaby mi coś!- mówię wskazując na delikatne wybrzuszenie w spodniach.
- Oj tam ... Przesadzasz- stwierdza i odwraca się do telewizora.
Siadam na drugim końcu kanapy i również zagłębiam się w film, aż nie zasypiam.

~*~*~*~
Ostatni rozdział, który wstawiłam w ferie ...
Umieram 😭

My love in college | S.M.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz