Buna! Scuze ca dureaza atat de mult si scuzati-mi greselile:D
Melodia din club----> (Taio Cruz-There she goes)
Gabriel si Lori-------->
Capitolul este dedicat lui Mada35na pentru comentariile ei dragute care ma fac sa rad :)
Capitolul 23
Vantul batea usor in noaptea senina, facandu-ma sa imi strang geaca mai tare in jurul meu. Mi-am incrucisat mainile in jurul bratelor, incercand sa ma incalzesc. Desi aveam blugi mulati si geaca, tot imi era frig.
Stau aici in frig de douazeci de minute cu Alex si Gabriel, asteptand sa intram in club. Eram agitata, pentru ca nu am mai fost niciodata intr-un club, dar faptul ca eram doar noi trei imi dadea o senzatie de liniste. Alex ma tinea de mana, trasand mici cercuri cu degetul mare pe dosul palmei mele, iar asta ma ajuta si mai mult, pentru ca ma simtem in siguranta.
-Buletinele, a spus bodyguard-ul clubului, dupa alte zece minute asteptate.
L-am vazut cum se uita la mine din cap pana in picioare si ma facea sa ma simt foarte inconfortabil. Alex probabil a observat, deoarece l-am simitit pe Alex dandu-mi drumul la mana si era pregatit sa mearga inspre el, dar Gabriel l-a prins repede de brat.
-Frate, lasa-l. Intram si gata, l-am auzit ca i-a spus lui Alex.
Alex si-a pus mana in jurul taliei mele, posesiv, uitandu-se in ochii mei. Atingerea lui usoara, dar posesiva, ma distragea de la acel barbat care isi plimba ochii pe corpul meu. Privirea lui era blocata intr-a mea, facandu-ma sa uit unde sunt.
-Haide-ti porumbeilor, a spus Gabriel si cand m-am uitat la el am observat ca luase deja buletinele. Am intrat in club, cu Alex in spatele meu. Clubul era destul de plin si muzica era foarte tare. Gabriel ne-a condus spre una dintre masutele goale. Era foarte multa lume aici, dar mesele erau goale, ceea ce m-a surprins.
M-am asezat pe canapeaua din dreptul mesei, Alex s-a asezat in stanga mea, iar Gabriel a ramas in picioare.
-Ce vreti sa beti? Fac cinste, a spus Gabriel.
-De cand ai devenit asa generos? Ma uitam la Alex si am vazut ca radea.
-Amuzant, a spus Gabriel sarcastic.
-Bine, bine. Adu-mi o bere fara alcool.
-Ce? De cand ai devenit un sfant?
-Amuzant, a spus Alex, imitandu-l.
-In fine. Ami?
-Aaa, eu nu beau. Un suc de portocale, am sus, dar a sunat mai mult ca o intrebare.
-Se pare ca ma lasa-ti sa ma imbat singur, a spus facand o fata de suparat.
Mi-am dat jacheta jos si m-am intors cu fata la Alex.
-De obicei nu bei? L-am intrebat curioasa.
El a dat usor din cap razand, iar apoi mi-a raspuns:
-Nu sunt un betiv, daca asta intrebi. Deja tipa, pentru ca nu il puteam auzi din cauza muzicii.
-Nu asta am vrut sa spun, am spus razand. Deci?
-Mai beau si eu din cand in cand, dar crede-ma nu vrei sa il vezi pe Gabriel beat, a spus uitandu-se dupa el.
Nu am mai apucat sa zic nimic, pentru ca Gabriel a venit cu bauturile. Ne-a intins paharele si s-a asezat in dreapta mea, pastrand distanta.
-Si ia ziceti-mi, de cat timp sunteti impreuna? A intrebat el, luand o gura din pahar. Cred ca avea Whisky.
-Ne cunoastem din Decembrie, dar suntem impreuna de saptamana trecuta, a spus Alex. Si ma bucuram, pentru ca nu voiam sa vorbesc eu despre asta.
CITEȘTI
Renascand (In curs de editare-Poate fi citita)
Roman pour Adolescents-Am fost abuzata. Am spus, cu lacrimile curgandu-mi inca o data pe obraji. Am fost abuzata...sexual, am soptit. Nu sunt fata inocenta, care crezi ca sunt. Ma uitam in ochii lui si tot ce puteam vedea era soc. Eram inca aproape de el, asa ca l-am si...