Hey! Ultimul capitol din Renascand este in sfarsit postat:)
Sper sa va placa:)
P.S.- Urmeaza un epilog!
Capitolul 30
A trecut aproape o luna de cand teama mea s-a evaporat. Dupa un an si opt luni, in sfarsit, monstrul care ma distrusese si-a primit pedeapsa. Tatal lui Alex este acum in inchisoare si o sa stea destul acolo.Nu imi parea rau deloc pentru ca imi aducea linistea de care am nevoie.
Nu am crezut niciodata ca ma voi indragosti asa de fiul celui care m-a sfasiat emotional. Nu am crezut ca voi fi vreodata insarcinata si ca voi deveni mamaica. Nu dupa ce se intamplase. Acum cand ma gandesc, fiifnd insarcinata cu Alex mi se pare normal. Mi sa pare ca asa a fost sa fie si nu ma pot bucra mai mult pentru ceea ce am primit.
A trecut o luna de cand am aflat de sarcina, iar acum stau cu Alex in sala de asteptare a Taniei, asteptand pentru un control. Primul control la care alex vine. Eram la fel de emotionata ca si el. Imi dadeam seama de lucrul asta pentru ca Alex dadea nerabdator din picior si ma tinea atat de strans de mana, de ca si cum el urma sa nasca.
-O sa fie bine. Eu am mai fost, i-am spus.
-Stiu, dar nu ma pot controla.
Am zambit in sinea mea pentru ca asta era un semn ca ii pasa.
-Dar nu e ca si cum tu vei fi cel care va purta un copil in stomac pentru urmatoarele opt luni.
-Stiu, dar sunt curios, a spus razand.
Atunci cand numele mi-aa fost strigat, Alex a sarit ca si ars de langa mine. Agitatia lui ma facea sa rad. Nu l-am mai vazut atat de nerebdator.
Am pasit in cabinetul Taniei, dupa ce ne-am imbracisat, ne-am asezat pe cele doua scaune libere.
-Deci tu esti Alex, a spus Tania.
Alex mi-a aruncat o privire curioasa, dar m-am prefacut ca nu il vad.
-Eu sunt.
-Ma bucur sa te cunosc. Si ma bucur sa vad ca Ami si-a luat inima in dintii si ti-a spus despre sarcina.
-Placerea este a mea, a raspuns el respectuos.
Tania i-a zambit si apoi am vazut ca se uita la mine cu o privire sugestiva. Asta devine umilitor.
-Dupa cum v-am spus la telefon, rezultatele au iesit toate in regula, deci nu aveti de ce sa va face-ti griji. De acum in colo, trebuie sa fi mai atenta la efortul fizic, fara greutati, mi-a spu ea. Trebuie sa fi mai atenta la ce manaci, fara alcool si tigari.
-Nu beau si nici nu fumez, am informat-o eu.
-Ar trebui sa te feresti de stres si sa te odihnesti mai mult. Nu trebuie sa mai faci nici-o analiza, dar va trebui sa vi lunar la control, a spus ea uitandu-se la mine.
Tania a continuat sa imi spuna ce am nevoie si ce nu sa fac, iar la sfarsit m-a poftit pe aceeasi masa ca si data trecuta. M-a uns inca o data cu crema aia transparenta si a inceput sa imi analizeze stomacul.
Eram fericita pentru ca de data asta, il aveam pe Alex cu mine. Ma tinea de mana si imi zambea. Ma facea sa ma simt cum mai bine, stiind ca este aici sustinandu-ma, asa cum a facut-o mereu.
Mi-am luat ochii de la el si m-am uitat pe acelasi monitor. De data asta, imaginile erau mai clare si imi puteam da seama care este embrionul.
-Il vede-ti? a intrebat Tania. Acesta va fi copilul, a continuat ea si imi puteam da seama ca deveneam din ce in ce mai emotionata. Simteam lacrimi de fericire, amenintand sa scape.
CITEȘTI
Renascand (In curs de editare-Poate fi citita)
Novela Juvenil-Am fost abuzata. Am spus, cu lacrimile curgandu-mi inca o data pe obraji. Am fost abuzata...sexual, am soptit. Nu sunt fata inocenta, care crezi ca sunt. Ma uitam in ochii lui si tot ce puteam vedea era soc. Eram inca aproape de el, asa ca l-am si...