Bruslilo se mi naprosto úžasně. Chodníky tady měli fakt skvělý, jela jsem dost rychle když jsem za sebou uslyšela prasknutí větvičky nebo něčeho. Trochu jsem se lekla a tak jsem ještě přidala, když jsem se otočila stála tam postava. ,,BAF!" zakřičel někdo a já se tak lehla že jsem spadla na zem, super odřela jsem si loket. Otočila jsem se a běžel ke mě Honza, lehla jsem si na chodník abych se uklidnila jak jsem se lekla. ,,Jsi v pohodě?" ptal se starostlivě. ,,Jsi normální! Víš jak jsem se lekla" začala jsem se smát když jsem se hrabala na nohy a on mi pomohl. ,,Promin nevěděl jsem že spadneš, chtěl jsem tě jenom trochu postrašit. Nestalo se ti nic?" podívala jsem se na loket který byl celý od krve a dost bolel. ,,No, kromě sedřeného loktu mi nic není." ,,Uff to jsem rád, kdyby se ti něco stalo asi bych to nepřežil." s touhle větou jsem si myslela že sním, ono mu na mě záleží jo? No páni to bych teda neřekla, říkala jsem si pro sebe. ,,Odnesu tě domu" řekl a vzal mě do náručí. ,,Díky ale nohy zatím mám." zasmála jsem se. ,,Já vím ale nikdy nevíš kde mi zase upadneš." tak počkat! kde mi zase upadneš? no páni tohle se mi začíná líbit. ,,Chcete odnést až do pokoje madam?" vtípkoval a já se začala smát, chytla jsem se ho kolem krku. ,,Děkuji ale před dveře mi to bude stačit" řekla a podívala se mu do očí. Pomalu mě pokládal na schod a pomohl mi sundat brusle. ,,Ještě jednou ti děkuju ale prosím tohle příště nedělej" zasmáli jsme se. ,,Tak.. já už půjdu" smál se na mě zase tím roztomilým úsměvem. ,,Dobře. Ahoj" řekla jsem otevřela dveře a šla domu, dveře jsem potichu zabouchla a sjela po nich dolu. Já nevím co to bylo ale dost se mi to líbilo. ,,Ahoj Veroniko tak jak se ti jezdilo?" zeptala se máma. Nic jsem neříkala a ukázala jsem jenom loket. Máma se zasmála. ,, Jinak mi nic není. Půjdu se nahoru vykoupat a pak spát." řekla jsem a už jsem mířila do pokoje. Brusle jsem vrátila do jedné z krabic, šla do koupelny kde jsem si loket opláchla, pustila jsi notebook na kterém jsme si pustila potichu písničky a hýbala se do rytmu hudby.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanficNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...