,, Ahoj Honzo!" zavolala jsem hnedka a šla za ním. On se zastavil usmál se šel za mnou. ,,Ahoj, strašně ti to sluší" usmál se na mě a já jsem ho objala. Ani nevím proč jsem to udělala ale bylo to strašně příjemné, on mě objal také. ,,Co se stalo?" zeptal se hnedka. ,,Nic proč?" odpověděla jsem a nevěděla co myslí. ,,Ty jsi mě obejmula. To se mi ještě nikdy nestalo!" zasmál se. ,,Ty seš.. jsem se lekla že se něco stalo" začala jsem se smát také. ,,No a kam jdeš že jsi tak hezky oblečená?" zeptal se a od hlavy k patě jsi mě prohlédl. ,,Jdu s Eliz na koně, máš večer teda čas?" ,,Jasně, chceš se rozloučit jo?" zeptal se a na konci se podíval do země. ,,Ano" v tu chvíli jsem uviděla Eliz auto, podívala jsem se znova na Honzu. ,,Tak já jdu. Večer ti napíšu jak přijedu" řekla jsem a znovu ho obejmula.
Auto zastavilo u chodníku a já do něj nastoupila. Zavřela jsem dveře, připoutala se a zamávala Honzovi z okna, ten se zasmál a zamával mi také. ,,Dobrý den" pozdravila jsem hnedka Eliz tátu. ,,Ahoj Veru, vypadáš dobře. Takhle ty chodíš na koně?" zasmál se. ,,Upřímně já na koně nechodím, byl to nápad Eliz že bych mohla jít s ní." odpověděla jsem a Eliz se vedle mě smála.
Jeli jsme asi 10 minut když jsme byli konečně na místě, bylo to tam obrovské a všude byli louky a koně. ,,Děkujeme tati za svezení." ,,Není za co holky, užijte si to tady a v 17:00 pro vás zase přijedu." Já i Eliz jsme vystoupily a šli do stáje kde byli koně. ,,Na jakém koni dneska budu vlastně jezdit?" zasmála jsem se a rozhlížela se kolem. ,,Uvidíš, potom pro něj dojdeme je ve stejné ohradě jako Mishka" na souhlas jsem pouze kývla.
Konečně jsme došli pro koně a dovedli jsi je ke stájím kde jsme se o ně postarali a daly na ně sedla a ty další věci. Kůň kterého jsem měla půjčeného byl strašně roztomilý. Samozřejmě bych to nebyla já kdybych jsi neudělala fotky.
Jeli jsme někam na louku. Doba na koních utekla jako voda a my mířili autem domu. ,,Díky, dneska jsem si to strašně užila" řekla jsem Eliz která pomalu usínala v tom autě. Zasmála se a objala mě.
Eliz táta zastavil u mě před barákem a já vystoupila. ,,Děkuju za odvoz" zašeptala jsem protože jsem nechtěla vzbudit Eliz která spala. Potichu jsem zabouchla dveře a vydala se domu. Zaklepala jsem a čekala až mi někdo otevře. Otevřel táta. ,,Ahoj nejsi doma nějak brzo?" ,,Ahoj" odpověděla jsem a už jsem si sundávala boty. ,, Ještě jsi musím zabalit a dodělat ten pokoj." usmála jsem se a mířila nahoru do pokoje. Okamžitě jsem šla do sprchy. Převlékla jsem se do tílka a volných kalhot. Seběhla jsem schody dolu do kuchyně kde jsem si vzala pytel do koše abych měla do čeho dát ty věci, rovnou jsem vyhodila i to co jsem měla na koních. Bylo 17:55 když do pokoje vešla mamka ,,Verů, dole u dveří máš návštěvu" překvapeně jsem se podívala a utíkala dolu ke dveřím. Otevřela jsem se a byl tam....
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanfictionNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...