,,Zítra jedu do Budapeště :("
,,A kdy se vrátíš ? :( "
,,Přibližně za 3 dny :("
,,To bude čtvrtek a my jedeme domu až v sobotu ♥"
,,Super ! :3"
,,Takže přijedete ? :o"
,,Pokud budeme moc tak ano ♥"
,,Super už se těším ! :3"
,, Ja taky a hlavně se těším na tebe :) ♥" s touhle zprávou jsem zčervenala a zasmála se.
,, To já taky a moc ♥"
,,Tak já půjdu spát abych se zítra probudil :D"
,,Dobře ♥ Jinak můžu se tě ještě na něco zeptat ? :D"
,,Můžeš ♥"
,, Budou vlogy ? :D"
,, Ty sleduješ moje videa jo ?:O :D"
,,Samozřejmě ♥"
,, Ooo :33 Ano budou vlogy :)"
,,Super :D Tak Dobrou noc ♥"
,,Dobrou ♥"
Položila jsem telefon na rám postele. Ležela jsem v posteli a koukala do stropu, hlavou se mi honilo strašně moc otázek. Najednou jsem uslyšela škrábání. Po těle mi naskočila husí kůže. Vůbec jsem nevěděla co to je ale byli to dost nepříjemné zvuky. Opatrně jsem vzala do ruky telefon a zapnula jsi světlo.
Opatrně a pomalu jsem se naklonila a podívala se pod postel, ale kromě pavouků jsem tam nic nenašla. Opatrně jsem se zvedla a šla ke dveřím. Zvuky byli slyšet z druhé strany, opatrně jsem vzala za kliku a otevřela. Hnedka jak jsem dveře jenom otevřela se rozrazili a do pokoje vběhla Ciri. ,,Aaa!" zaječela jsem a pustila telefon. ,,Ciri!" zakřičela jsem. ,,Sakra můj telefon. Ciri notak ..jestli bude rozbitý tak se asi zblázním!" měla jsem Iphone 5s takže jsem se modlila aby nebyl rozbitý šetřila jsem si na něj dost dlouho. Klekla jsem si k telefonu a opatrně ho vzala do ruky, pomalinku jsem ho otáčela displejem k obličeji. ,,Né!" zakřičela jsem když jsem uviděla svůj displej. Měl na na sobě krásnou pavučinu, takže jsem měla po telefonu.
Najednou do pokoje přišla babička. ,,Co se stalo?! Slyšela jsem tě křičet" nic jsem neříkala a ukázala na babičku displej svého telefonu. ,,No holka.. s tímhle mobil už asi nic neuděláme" ,,Co budu tedka dělat ? Já nemam ani peníze na nový!" stěžovala jsem si. ,,A jak se to stalo?" zeptala se babička a sedla si na postel. Zvedla jsem se ze země a šla k ní. ,,Ciri chtěla ke mě do pokoje a tak škrábala na dveře, jenomže já už jsem ležela tak jsem se bála co to asi je. No tak jsem vzala mobil rozsvítila si na něm světlo a šla ke dveřím, no a jak Ciri vběhla do pokoje tak jsem se lekla a pustila ten telefon na zem." babička jsi vzala do ruky telefon a dívala se na něj.
,,Víš co broučku?" zeptala se a smála se na mě. ,, Co?" odpověděla jsem smutně. ,,Jestli mi zítra pomůžeš s věcmi na zahradě tak ti koupím jakýkoliv nový mobil. Platí?" zeptala se. Rozzářila jsem se jako nikdy předtím. ,,Babičko ty jsi úžasná!" obejmula jsem jí hnedka radostí. ,,No a tedka se půjdu koukat zase dolu na svojí oblíbenou Ordinaci. Tak dobrou noc" odpověděla a odešla z pokoje. Ještě že jsem si vzala ten notebook jinak nevím co bych dělala. Zalezla jsem zpět do postele. Ciri se na mě ani nepodívala, moc dobře věděla co udělala. ,,Notak Ciri.." Začala jsem opatrně. ,,...vím že to byla nehoda, neboj nezlobím se" podívala se na mě tím jejím roztomilým pohledem. ,,Jasně že můžeš ke mně do postele" řekla jsem. Ciri vystartovala a už byla u mě na dece. Lehla jsi vedle mě a začala usínat. Já jsem se ještě koukala na telefony abych věděla jaký jsi asi tak mam koupit.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanfictionNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...