bingo

1.6K 101 18
                                    

Pohled Honzy:

,,Nechtěl jsem aby to dopadlo takhle" říkal jsem si cestou domu. Odemkl jsem dveře, sundal jsi boty a šel do pokoje. Kouknul jsem se k Verče do okna a uviděl jí jak tancuje. Je tak krásná. Moment kam to zmizela. ,,Kruci" smál jsem se. Zkusím jí napsat.

,,Ahoj tak co ruka?" zeptal jsem se opatrně a koukal se jestli nepřijde a bingo! Rovnou dvojité, přišla jenom v ručníku k posteli vzala mobil do ruky a odepisovala mi.

Pohled Veroniky:

Cink Cink..

Jan Macák vám napsal. ,,On mi napsal?" zrovna tedka když jsem v ručníku a jdu se koupat? jako naschvál.

,,Ahoj tak co ruka? :o " nad zprávou jsem se zasmála.

,,Ahoj už je to dobré mam to vyčištěné a zalepené :)"

,,Tak to jsem rád :) A co děláš?"

,,já bych řekla že ty to moc dobře víš když na mě tedka koukáš do okna ;)" podívala jsem se na jeho reakci když jsem poslala zprávu. Podíval se ke mě do pokoje a všimla jsem si že je červený.

,,Já..promin..nechtěl jsem.. :/" začala jsem se smát. Zamávala jsem mu přes okno se smíchem a šla pokračovat v koupání. Ve sprše jsem na sebe nechala padat vlažné kapičky vody. Nevím proč ale myslela jsem na Honzu co asi tak dělá. Zastavila jsem vodu, vyfénovala jsi vlasy a šla do pokoje, když jsem se podívala k Honzovi seděl u PC a něco tam dělal. ,,Asi hraje s klukama nějakou hru." řekla jsem si a pustila si telku. Uběhlo asi 20 minut když mi cinkl mobil, podívala jsem se kdo mi píše a byl to..

Tomáš Šedivý vám píše..

,,Ahoj :) jak se vede? :D"

,,Ahoj :) Dobře a tobě? :D Co se stalo že jsi napsal ? :O"

,,Nemůžu snad ? :P"

,,Muže jenom nejsem zvykla že mi píšeš :D"

,,Tak jsi zvykni :P :D Prý jedeš zítra s námi autem jo? :D"

,,Jo jestli ti to nevadí ;)"

,,Jsem jenom rád :)"

,,Dobře :) Hele jdu spát :) Ahoj"

,,Čuuuus ! :D"

Zamkla jsem telefon podívala jsem se k Honzovi do pokoje a pořád seděl u PC. Vypla jsem světla, televizi a zalezla jsem si do postele.

Pohled Honzy:

Bylo 0:20 podíval jsem se k Veronice do pokoje ale už spala. ,,Kruci nestihl jsem to!" řekl jsem si a šel už také spát.

You & Me(nT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat